Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با اشاره به اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در منزل شهدای اقلیت های دینی افتخاری بزرگ به شمار می رود، گفت: اقلیت های دینی و به ویژه آشوریان خود را تافته جدا بافته از ملت ایران نمی دانند.

' یوناتن بت کلیا' شامگاه پنجشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی در ارومیه افزود: اقلیت های دینی قبل از ورود امام راحل به کشور، در ایام پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی شهدایی را تقدیم نظام کرده اند که نشانه علاقه مندی آنان نسبت به وطن خودشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آشوریان نیز در طول تاریخ همواره زندگی توام با صلح و آرامشی را با برادران مسلمان خود در آذربایجان غربی داشتند و وجود کلیساهای متعدد در این استان اثباتی بر این ادعاست.
نماینده آشوریان ایران در خانه ملت با اشاره به برخی مشکلات جامعه آشوری و اقلیت های دینی، گفت: حل این مشکلات، بهانه به دست مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی نخواهد داد؛ آشوریان نیازی به دلسوزی آنان ندارد و قیوم بودن آنان را نمی پذیرند زیرا قیم آشوریان، انقلاب و نظام است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری سالیانه جشنواره فرهنگی ورزشی جام 'تموز' در ارومیه، گفت: این جشنواره با حضور اقلیت های دینی از کشورهای مختلف برگزار می شود و بازتاب خوبی در عرصه جهانی دارد.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینکه تفاوتی بین پیروان ادیان الهی وجود ندارد، گفت: مشکل اقلیت های دینی، مشکل ما نیز به شمار می رود و بر همین اساس تا حد امکان برای رفع مشکلات آنان تلاش می شود.
محمدمهدی شهریاری برای حل مشکلات مربوط به کلیساها، حمایت از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جام تموز و ‌دیگر مشکلات جامعه آشوریان ابراز امیدواری کرد.
نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی افزود: افزایش رضایتمندی اقشار مختلف مردمی در اولویت قرار داد و این مهم به همه مسئولان استانی نیز گوشزد شده است.
وی نقش مردم در پیشبرد امور مختلف را تاثیرگذار خواند و گفت: به نظرات مردم در اجرای برنامه های مختلف نیز باید اهمیت داده شود.
استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که همکاری خوبی با اقلیت های دینی در این استان صورت بگیرد و مشکلات آنان حل شود.
به گزارش ایرنا در این آئین جمعی از شخصیت های مذهبی و فرهنگی آشوریان ارومیه نیز با استاندار آذربایجان غربی دیدار و به بیان مشکلات و مسایل خود پرداختند.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 

ایسنا/آذربایجان شرقی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات بین المللی، یک تیم رباتیک از آذربایجان شرقی به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ راه یافت. 

تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» که شش نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد اعضای تیم می‌باشند که به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت. 

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند. 

دختران تبریزی برای اولین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند. 

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به‌عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه