Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تکواندو گفت: کار سجاد در مسابقات گرند اسلم سخت است اما با توجه به انگیزه‌های مردانی امیدوار به کسب نتیجه هستیم. ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ ورزشی رزمی نظرات

علیرضا نصرآزادانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط سجاد مردانی اظهار داشت: خدا را شکر سجاد مردانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در این مدت خوب تمرین کرده و آسیب دیدگی‌اش نیز بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار سجاد در مسابقات گرند اسلم سخت است اما با توجه به انگیزه‌های مردانی امیدواریم که به کسب نتیجه هستیم.

وی در خصوص کیفیت مسابقات گرند اسلم عنوان کرد: در دو هفته اخیر همه مشاهده کردند که ناب‌ترین تکواندوکاران جهان در مسابقات گرند اسلم رقابت کردند و قرعه نیز تاثیر چندانی در موفقت نداشته است. برای رسیدن به مدال طلا نیز بازیکن باید نشان بدهد که از سطح بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است و حتی برای سکونشینی در این مسابقات فاکتورهایی نیاز است. امیدوارم سجاد مردانی، ابراهیم صفری و فرزان عاشورزاده سه نماینده باقیمانده تکواندو ایران در این مسابقات دست خالی باقی نمانند و هر سه موفق به کسب مدال شوند.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص عملکرد یعقوبی و حسینی در این مسابقات گفت: انتظار ما از یعقوبی بیشتر بود ولی متاسفانه عملکرد خوبی نداشت اما  میرهاشم حسینی مستحق کسب مدال بود که بدشانسی گریبان‌گیر او شد و به مدال نرسید. حریفان حسینی نیز در دیدار نیمه‌نهایی و رده‌بندی قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک و جهان بودند اما با این وجود اگر حسینی خوش‌شانس‌تر بود به مدال برنز دست یافته بود. 

بیشتر بخوانید: حسینی حداقل می‌توانست به مدال برنز برسد/ یعقوبی اعتماد به نفس ندارد

نصرآزادانی با ابراز امیدواری برای کسب مدال توسط سجاد مردانی،خاطر نشان کرد: خیلی به کسب مدال توسط مردانی امیدوار هستیم اما با این وجود پیش‌بینی در مسابقات گرند اسلم سخت است. با توجه به انگیزه مردانی امیدوار هستیم او به موفقیت دست یابد.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص شایعاتی که مبنی بر تغییرات و تحولات کادرفنی تیم ملی تکواندو به گوش می‌رسد، گفت: اگر قرار است تغییر و تحولاتی صورت گیرد باید بعد از اتمام مسابقات و با بررسی عملکرد کادرفنی تیم ملی این مسئله صورت گیرد. در حال حاضر کادرفنی تیم ملی و در راس آنها مهدی بی‌باک تلاش می‌کنند کار خود را به خوبی انجام بدهند. اگر نیاز به تغییرات باشد باید این کار بعد از مسابقات و با بررسی نتایج و به تشخصی رئیس فدراسیون صورت بگیرد و فکر نمی‌کنم در حال حاضر زمان مناسبی برای این کار باشد. 

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی