Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:45:46 GMT

گودبرداری باعث ریزش ساختمان خالی از سکنه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۱۳۳۹

گودبرداری باعث ریزش ساختمان خالی از سکنه شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه ریزش یک ساختمان سه طبقه قدیمی خالی از سکنه در محله مهرآباد جنوبی خبر داد.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این حادثه گفت: غروب روز گذشته حادثه ریزش یک ساختمان در مهرآباد جنوبی خیابان توکلی به سامانه ۱۲۵ اعلام‌و مآموران ایستگاه شماره ۳۳ آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قطعه زمینی به وسعت ۳۰۰ متر مربع و به عمق ۴ متر گودبرداری شده بود که در کنار آن یک ساختمان مسکونی سه طبقه وجود داشت.

ملکی ادامه داد: بدلیل قدیمی بودن، این ساختمان خالی از سکنه شده بود که همزمان با عملیات گودبرداری ضلع غربی این ساختمان دچار ریزش شد.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند و در این حادثه به فردی آسیب نرسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان پنج طبقه خبر داد و گفت: طی حادثه مذکور هفت نفر به کمک آتش‌نشانان از میان آتش و دود نجات پیدا کردند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی اظهار کرد: این حادثه در میدان ولیعصر خیابان سازش امروز_ دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ ساعت ۱:۱۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تجهیزات تنفسی و تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان پس از چهار دقیقه در محل حادثه حضور داشتند و مشاهده کردند در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه در قسمت تراس آتش‌سوزی رخ داده بود.

وی ادامه داد: سقف‌ها دچار دودزدگی شده و دود زیادی واحد مذکور و طبقه بالایی را فراگرفته بود، آتش‌نشانان هم‌زمان با عملیات اطفا، عملیات جست‌وجو را نیز آغاز کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک خانواده پنج نفره که کودکان شش ماهه دو قلو و یک پسر چهار ساله با پدر و مادر جوان بودند و دو مرد دیگر با کمک آتش‌نشانان به بیرون ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شدند، همچنین عملیات لکه‌گیری انجام شد و مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 737201

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان
  • حریق در میدان ولیعصر؛ نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
  • حریق در میدان ولیعصر/ نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
  • نجات ۲ کودک در حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال مشخص شد
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال اجرا شد | مقصران ریزش پلاسکو چه کسانی بودند؟