Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سردار رمضان شریف در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری ابوذر و بزرگداشت روز بسیج رسانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بین دشمنان جمهوری اسلامی دشمنان شناخته شده‌ای وجود دارند.


وی با اشاره دشمنی منافقین، سلطنت‌طلبان، آل سعود به نیابت از آمریکایی‌ها، حزب بعث و غیره افزود: در اینکه حزب بعث و بقایای خاندان صدام در جنایت‌ علیه امت اسلامی به‌ویژه ملت ایران، هر آنچه از دستشان بر می‌آمده انجام داده‌اند، شکی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جریان اغتشاشات اخیر هم ملت ایران نشان داد که از منافقین به دلیل 17 هزار شهید ترور و جنایت‌های متعدد، آل سعود و سلطنت‌طلبان به دلایل اینکه که در طول تاریخ همواره دشمنی‌های خود علیه انقلاب اسلامی را آشکار کرده‌اند، نفرت دارند.


وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که هرگاه فرصتی پیش بیاید و گروه‌های ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی فرصتی برای ضربه زدن پیدا کنند، دشمن نیز امکانات خود را در این مسیر به کار می‌گیرد تا به امنیت و پیشرفت کشور ضربه بزند اما با وجود حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه‌جانبه مالی اطلاعاتی و لجستیکی نظام سلطه و استکبار و ارتجاع منطقه، همواره در این عرصه ناتوان بوده‌اند.


شریف بیان داشت: در اینکه خانواده صدام جنایتکار و معدوم هم در این حوادث نقش داشتند نیز اطلاعات وجود دارد و این اطلاعات نشان می‌دهد که آنها نیز سعی داشتند با کمک به گروه‌های معاند به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند.
 

فارس

506

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد

حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام شجاعانه ایران در حمله به اسرائیل، گفت: این اقدامی که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد یک تنبیه و مانور اقتدار در مقابل گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود.

وی ادامه داد: این اقدام ثابت کرد که قدرت نظامی ایران آنقدر بالا است که می‌تواند از هزاران کیلومتر هر گونه گستاخی دشمنان و تهدیداتی که ممکن است علیه کشورمان وجود داشته باشد را، پاسخ دهد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام یک مانور نظامی بود برای اینکه دشمنان بدانند چنانچه شیطنتی در سر آنها وجود داشته باشد با تمام توان پاسخگو خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد به اقتدار و حیثیت کشورمان خدشه‌ای وارد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی متزلزل شود.

وی یادآور شد: دشمنان مطمئن باشند چنانچه اسرائیل یا کشورهایی که با این رژیم خبیث همراهی دارند کوچکترین اشتباهی مرتکب شده و دست از پا خطا کنند، برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند این یک تنبیه بود و ما آمادگی داریم چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، این تنبیه به یک اقدام متقابل پشیمان‌کننده تبدیل شود. همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد! / فیلم
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است