Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم کونگ فو فارس دوشنبه به ایرنا گفت: این مسابقات که شامگاه یکشنبه در باکو مرکز جمهوری آذربایجان برگزار شد،در ترکیب تیم ملی کونگ فو بانوان 2 بازیکن از شیراز حضور داشتند که هر2 موفق به کسب مدال شدند و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز و افتخار بزرگی را برای فارس به ارمغان آوردند.
وی افزود: محبوبه فتحی ورزشکار شیرازی در این پیکار ها، حریفانی از کشور های روسیه، هند و آذربایجان را شکست داد و مدال ارزشمند نقره را برگردن آویخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبادی ادامه داد : همچنین راضیه فرد متقی دیگر ورزشکار شیرازی در پیکار با حریفانی از اوکراین، پاکستان و آذربایجان موفق به کسب مدال نقره شد.
وی افزود : در پایان این مسابقات در بخش تیمی، کشور آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران نایب قهرمان شد و تیم ترکیه هم عنوان سوم را کسب کرد .
در مسابقات جهانی باکو کشورهای گرجستان، آلمان، آذربایجان، روسیه، ترکیه، قزاقستان، پاکستان، هند، اوکراین، نپال، مجارستان، ترکمنستان، ایران، آلبانی و قرقیزستان حضور داشتند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنتونی گو نایب رئیس فدراسیون جهانی ووشو ریاست این کمیته را بر عهده دارد. یکی از وظایف این کمیته، توسعه کونگ‌فو در میان گروه‌های سنی و اقشار جامعه است.

مسابقات قهرمانی جهان کونگ‌فو هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود که امسال پانزدهمین دوره این پیکارها با حضور بیش از ۱۰هزار ورزشکار از سراسر جهان در شهر امیشان چین برگزار شد و به این ترتیب پرمخاطب ترین رویداد بین المللی ووشو در جهان است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884988

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره حاصل کار جوانان ایران در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران