Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، مسئولان یک بیمارستان در شهر بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا یک زن بیمار را شبانه در سرمای نزدیک به صفر درجه با لباس بیمارستان در خیابان رها کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، مرکز پزشکی دانشگاه مریلند در پی این اقدام عذرخواهی و اعلام کرد درباره این رویداد تحقیق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک رهگذر به نام «ایمامو باراکا» با مشاهده این زن بیمار در این وضع ضمن فیلمبرداری از او کوشید به او کمک کند. وی خطاب به این زن می‌گوید: «خانم، مشکلی ندارید؟ می‌خواهید من پلیس را خبر کنم؟»
این رهگذر با مشاهده اینکه این زن به سختی می‌تواند راه برود از او می‌خواهد در جایی بنشیند تا حالش بهتر شود.
وی در این فیلم می‌گوید: «من از کنار یکی از بیمارستان‌های محلی رد می‌شدم که دیدم یک بیمار را نیمه عریان در خیابان در دمای نزدیک به صفر درجه رها کرده اند... این کار صحیح نیست.»
وی سپس از کارکنان حراست بیمارستان می‌خواهد به پلیس خبر دهند. او همچنین خواستار گفتگو با سرپرست بیمارستان می‌شود و پس از دیدار با او از او می‌پرسد آیا این درست است که این زن را با این وضع در خیابان رها کنید؟
سرپرست بیمارستان نیز می‌گوید این زن از لحاظ پزشکی مرخص شده است.
ایمامو باراکا در ادامه می‌گوید: «من خودم در این شهر روان درمانگر هستم و مطمئنم که این زن بیمار مشکلات روانی دارد.»
وی سپس نزد زن بیمار بازگشت و با اورژانس تماس گرفت و ماموران اورژانس پس از رسیدن آمبولانس این زن را با خود به همان بیمارستان بردند.
مقامات این بیمارستان گفتند این اتفاق ناشی از خطای آن‌ها بوده است و درباره کارکنان مرتبط با این رویداد تحقیق خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس