Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@15:32:12 GMT

بیش از 120 زمین لرزه و پس لرزه در سومار

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۲۰۰۵

بیش از 120 زمین لرزه و پس لرزه از دیروز تاکنون در شهر سومار از توابع استان کرمانشاه روی داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بزرگ ترین این زمین لرزه ها 5/6 ریشتر و کمترین آن 2/6 ریشتر اعلام شده است. زمین لرزه‌های ۴/۲ و‌ ۴/۵ ریشتری بامداد امروز بار دیگر سوماررا لرزاند. استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: روند پس لرزه ها حاکی از کاهش شدت آنهاست. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر هم گفت: 12 تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند. زمین لرزه ها تاکنون 5 مصدوم جزیی داشته است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

کد خبر 6080547

دیگر خبرها

  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته