Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت استان کرمان بهمن‌ماه در استان برگزار می‌شود گفت: ۲۵ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان است. ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ استانها کرمان نظرات

محمدرضا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان برای دومین سال متوالی دهم تا 16 بهمن‌ماه امسال در سطح شهرستان‌های استان و مرکز استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این جشنواره قرآنی در 18 رشته فرهنگی هنری برگزار می‌شود و فرخوان آن در مهرماه منتشر شده است، گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب و ارسال آثار قرآنی متنوع به دبیرخانه در سال گذشته، تعدادی رشته هنری نیز امسال به جشنواره اضافه شده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان25 دی‌ماه است افزود: این جشنواره همزمان در حدود ده شهرستان استان نیز برگزار می‌شود و این شهرستان‌ها میزبان برگزاری بعضی از رشته‌های جشنواره شدند.

وی با اشاره به اینکه دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان در بخش‌های حفظ و تلاوت قرآن، صنایع دستی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، رسانه‌ها، هنرهای سینمایی، شعر، داستان، مقالات و پژوهش‌های قرآن و عترت و ... برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: در بخش هنرهای نمایشی که سال گذشته فقط در رشته تئاتر بود امسال بخش تعزیه نیز اضافه شده است.

علیزاده از برگزاری یادواره شهدای قرآنی و تکریم از پیشکسوتان قرآنی در این هفته خبر داد و گفت: علاقمندان و تولیدکنندگان آثار قرآنی می‌توانند آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در طبقه سوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در خیابان شهید کامیاب شهر کرمان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان با هدف تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی با آموزه‌های قرآن و عترت و حاکمیت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی و حمایت از تولید آثار فاخر برگزار می‌شود افزود: هفته قرآن و عترت استان کرمان همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن‌ماه همراه است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه آثار ارسالی در پایان دی‌ماه داوری می‌شوند تصریح کرد: مراسم اختتامیه و و اهدای جوائز و تجلیل از برگزیدگان دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان 16 بهمن‌ماه در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون