Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی هندبال با اشاره به اینکه تنها ۲۰ روز اردوی تدارکاتی برای این تیم برگزار شد، گفت: زمان برای تدارکات تیم کم بود اما خوشبختانه بازیکنان در این مدت هماهنگ‌تر شدند.

علیرضا حبیبی پس از کسب دو پیروزی و یک شکست تیم ملی هندبال در تورنمنت قطر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تیم ما تنها ۲۰ رز کنار هم تمرین کرد و تنها در این مدت تمام بازیکنان را در اختیار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ روز در اسلوونی و ۷ روز در قطر اردو زدیم. دو بازی تدارکاتی در اسلوونی و سه بازی هم در تورنمنت دوحه با تیم های قطر، عمان و الجزایر داشتیم. 

وی افزود: تلاش کردیم یک بازی تدارکاتی دیگر را با تیم ملی عمان خارج از تورنمنت دوحه برنامه ریزی کنیم که قرار است امروز جمعه ۲۲ دی ماه این بازی برگزار شود. تلاش می کنیم حداقل در چند روز باقیمانده به مسابقات قهرمانی آسیا به حداکثر توانایی خودمان برسیم.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: زمان برای تدارکات تیم کم بود اما نهایت تلاشمان را کردیم و با برنامه ریزی خوبی که در این مدت انجام شد توانشتیم از تمرینات و بازی های تدارکاتی نهایت استفاده را بکنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان یک مقدار از نظر فیزیکی و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده اند. البته برای هماهنگی مطلوب زمان بیشتری لازم است اما تلاش شد از این فرصت استفاده شود. ما در این چند بازی تدارکاتی به همه بازیکنان فرصت دادیم تا در بازیهای تدارکاتی حضور داشته باشند و نهایت استفاده را از شرکت در مسابقه بعمل آورند. خوشبختانه این هماهنگی در این بازیها بین بازیکنان بوجود آمده است. 

وی در مورد تیم های حاضر در تورنمنت قطر نیز گفت: تیم های خوبی در این تورنمنت حاضر بودند. تیم عمان و الجزایر تیم های خوبی هستند. تیم ملی قطر هم که میزبان بازیها بود خود یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی مسابقات آسیاست و از آن سو نایب قهرمان رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۵ شده و در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۷ نیز حاضر بوده است. با توجه به پیشینه این تیم ها بازی های خوبی را انجام دادیم و از عملکرد تیم ملی هندبال ایران در این تورنمنت راضی بودیم. 

حبیبی در پایان تصریح کرد: امکانات تمرینی بازیکنان و شرایط رفاهی و موقعیت در کمپ های در نظر گرفته شده نیز خوب بود. قرار است بعد از انجام آخرین بازی تدارکاتی پیش بینی شده روز یکشنبه ۱۴ ژانویه عازم کره جنوبی شویم تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. 

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از پایان هفته آینده در سئول کره جنوبی برگزار می شود. تیم ایران در گروه اول با تیم های ازبکستان و ژاپن هم گروه است. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد