Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین صفارهرندی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت 25 دی‌ماه روز حماسه و ایثار مردم خوانسار، اظهار داشت: حضور در مراسم گرامیداشت شهدا الهام گرفتن از سیره و روش شهدا است تا در مسیر معنوی شهدا قرار بگیریم.

وی افزود: باید ظرفیت‌های خودمان را محک کنیم چرا که در ادامه دادن مسیر شهدا ممکن است به دلیل غبار آلود بودن فضای جامعه تشخیص حق از باطل برای ما سخت باشد و در این مسیر نیاز به قطب نمای بصیرت و اخلاص عمل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: تصویر شهدا زینت بخش مراسم‌ است تا با دیدن تصویر شهدا اگر از مسیر آنان جدا شده باشیم احساس شرمندگی کنیم.

وی به بیان خاطراتی از مردمان کشور کره شمالی در اعتقاد راسخ به کشتگانشان و حفظ خون آنان پرداخت و گفت: هر شخصی که در کشور آمریکا رئیس‌جمهور شود در سخنرانی نخستین خود برای کشورهای مظلوم خط و نشان می‌کشد و آنان را شرور و تروریست حساب می‌آورد.

صفارهرندی عنوان کرد: شهدا مسیر الهی را به ما نشان دادند و لازم است که با دشمن‌شناسی و تشخیص راه حق از باطل بر عهد و پیمان بستن با شهدا استوار بمانیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای ما  امنیت را فراهم کردند، تصریح کرد: شهدا با طلب شهادت مغفرت الهی و درجات بالا را طلب کردند، شهدا ما را به نهی از خوف از دشمنان دعوت می‌کنند چرا که در مسیری که شهدا در آن ورود پیدا کردند ترس وجود نداشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که امروز در مسیر شهدا قدم بر می‌دارند زیباترین پیام‌ها را به ما می‌رسانند، تصریح کرد: دو عنصر ترس و اندوه همواره در وجود انسان است و زمانی که قدرت‌نمایی خدا در اثر حوادث طبیعی رخ می‌دهد انسان عظمت و قدرت خداوند را درک می‌کنند.

وی گفت: کشور ایران همواره در جنگ‌های مختلف مورد هجوم دیگران قرار می‌گرفت و ما نیز نگران حفظ جغرافیای محدود بودیم اما  شهدا امنیت را به ما ارمغان دادند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه شهید محسن حججی به ما نشان داد امنیت از این راه به دست می‌آید نه با هم عهد و پیمان شدن با دشمنان انقلاب، افزود: ملت فلسطین به دلیل غفلت بزرگان آنان در گذشته امروز آواره کوه و بیابان هستند.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان سعودی و اینکه در این سفر 500 میلیون دلار دریافت کرده است، گفت: با وجود فروش سلاح به عربستان و به جیب زدن اموال آنان باز هم عربستان را سرزنش می‌کند چرا که همیشه خودشان را بزرگ جهان می‌دانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز ایران به ابرقدرت جهانی معروف شده است، افزود: امروز پیام مقام معظم رهبری و شعارهای نخستین روز رهبری امام خمینی(ره) بر زبان مردم کشورهای دیگر سر داده می‌شود.

وی مطرح کرد: از دریای مدیترانه تا دریای سرخ یک هلال چند کیلومتری که ملت‌ها و دولت‌ کشورهای دیگر نیز در دل این نقطه قرار گرفتند، دلبسته به نظام ما شدند.

صفارهرندی تأکید کرد: دشمن جرأت جسارت کردن به کشور را ندارد اما بیکار نیز نیست، آمریکا ناراحت است که امروز نمی‌تواند در خصوص دارایی‌های ایران معامله می‌کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، گفت: در تجمعات خیابانی اخیر برای آشوب کردن کشور رئیس‌جمهور آمریکا اعلام حمایت کرد و از طرفی توسط فضای مجازی محل اغتشاشات را اعلام می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در خبرهای منتشر شده با خبر شدیم در شهرستان خوانسار هیچ گونه اغتشاش و آشوبی صورت نگرفته است، این نشان دهنده بصیرت، هوشمندی، دیانت و فهم بالای خوانساری است.

وی ادامه داد: حتی یک نقطه آشوب در شهرستان نبوده است، مبارک باد این مدال افتخاری که در شهرستان بر سینه زنید، خوانسار افتخار ایران شده است.

صفارهرندی مطرح کرد: کشور نیازمند یک پیام رسان داخلی که تحت نظارت خود ایران باشد، است چرا که سال‌ها قبل خطر فضای مجازی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده بود.

وی افزود: دشمنان با استفاده از مشکلات اقتصادی فضا را به جریان شورش و آشوب سوق دادند اما با آتش زدن مساجد و حسینیه‌ها رفتار وحشیانه خود را نشان دادند  وگرنه مردم عادی نیز به حرف‌های آنان اعتماد کرده بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر تک دشمن نبود بلکه پاتک دشمن بود، در گذشته به منابع سرشار کشور که چپاول می‌کردند اعتراض داشتیم و امروز قصد داشتند با این شعار‌ها فعالیت‎های چند سال اخیر نظام را زیر سؤال ببرند.

وی اذعان کرد: اگر فروش نفت نسبت به گذشته زیادتر شده نیازهای امروز نیز نسبت به گذشته افزایش داشته است، در فتنه کنونی کسانی که پرچم ایران را به آتش کشیدند را مردان خداجو دانستند.

صفارهرندی حاطرنشان کرد: نگاه ملت به آینده خوش باشد، باید مشکلات را با همدیگر برطرف کنیم، با چشم بصیر و بینا انسان‌هایی را انتخاب کنند که توانمندی کار را داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: سالروز تشییع پیکر 25 شهید در روز 25 دی‌ماه به  روز  حماسه مردم خوانسار معروف شده است و همین امر موجب  بصیرت مردم این دیار شده است.

 

انتهای پیام/م

  برگزاری مراسم گرامیداشت 25 دی‌ماه روز حماسه و ایثار مردم خوانسار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»