Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:38:32 GMT

فیلمی عجیب از فرود فرازمینی‌ها در زمین!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۲۵۲۵

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای عجیب را در یک منطقه جنگلی در کشور رومانی به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که یک بشقاب پرنده روی زمین فرود آمده است، یک موجود عجیب الخلقه که روی دو پا راه می رود وارد آن شده و لحظاتی بعد این شی پرنده به آسمان پرواز می کند.

گفته می شود این ویدئو در نزدیکی شهر " تاگوویست" رومانی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون میلیون ها بازدید کننده داشته است. این ویدئو تنها در صفحه فیسبوک شهر تاگوویست حدود 15 میلیون بیننده داشته است.

کاربری که اقدام به انتشار این ویدئو کرده است در توضیحی نوشته است: " این ویدئو نه شوخی است، نه غیرواقعی است و نه ساختگی. این اتفاق چند دقیقه قبل در نزدیکی شهر "تاگوویست" رخ داد.

انتشار این ویدئو با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران همراه بود. در حالی که برخی کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند برخی دیگر آن را دلیل محکمی برای اثبات حضور فرازمینی ها در زمین دانستند.

گفتنی است؛ این ویدئو در حالی منتشر می شود که چندی پیش نیز ویدئوی عجیبی از پیدا شدن یک موجود عجیب الخلقه ای در یکی از مناطق روسیه منتشر گردید. انتشار وسیع این ویدئو و پخش آن از یکی از کانال های تلویزیونی روسیه، واکنش کاخ کرملین را در پی داشت. سخنگوی کاخ کرملین در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که این موجود توسط یک دانش آموز و با پوست مرغ و خرده های نان درست شده است. بسیاری از کاربران با رد این ادعا موجود عجیب الخلقه را یک فرازمینی سقوط کرده روی زمین دانستند که کاخ کرملین سعی در مخفی کردن آن دارد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • (ویدئو) فرود جنگنده F۳۵ بر روی برج العرب دوبی
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر