Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس عوامل تیراندازی صبح امروز در باغ فردوس را شناسایی کرده و به دنبال دستگیری آنان است.

سرهنگ محمد رضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این رابطه گفت: صبح امروز سرنشینان یک‌  خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه ای  قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس کرمانشاه حضور داشتند تیراندازی کرده  و منجر به مرگ آنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری وی ادامه دارد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یاداور شد: تیمی ویژه از ماموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه دار کنند برخورد می کند، از مردم خواست که اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: زنی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از اردیبل، به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری 16 سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه  پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد