Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزآذربایجان غربی ،معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان این که توجه و مطالعه تاریخ ایران می تواند به ویژه  برای جوانان عبرت آمیز باشد گفت: ایران در دوره های مختلف تاریخی قبل از انقلاب اسلامی ،  همواره تحت سیطره سلاطین بی لیاقت بوده است و نتیجه این بی تدبیری ها تجزیه جغرافیایی ایران  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار پورجمشیدیان با اعلام اینکه  دوران دفاع مقدس یک دوران بی نظیر بود گفت :ملت ایران با وحدت و اقتدار در مقابل استکبار مقابله کرد و عزت و اقتدار ملت ایران مرهون خون پاک شهداست.
وی گفت: دشمنان همواره از اقتدار و تدبیر رهبر معظم انقلاب غافل هستند و قدرت ملت بزرگ ایران را نیز نادیده می گیرند و برای همین است که همیشه شکست می خورند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بروز و ظهور شهدای انقلاب اسلامی و جوانان رزمنده انقلابی ثمره فکر و اعتماد امام خمینی ره بر ملت بزرگ ایران اسلامی بود.
سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه  پیروزی در عملیات کربلای 5 نتیجه تدبیر در عملیات کربلای چهار بودگفت : عملیات کربلای 5 یکی از پیچیده ترین عملیات های کشور بود به گونه ای که اسرای اسیر شده در این عملیان از 110 یگان عملیاتی دشمن گرفته شده بود.
این مقام مسئول با بیان این که انتقاد ها باید در یک فضای آرام و با تعامل مطرح شود افزود: اغتشاشات اخیر با هدایت و راهنمایی دشمنان انقلاب بویژه آمریکا و صهیونیسم و منافقین  و گرانی ها و مشکلات کشور بهانه ای برای براندازی نظام اسلامی بود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :  ملت ایران با بصیرت و آگاهی بار دیگر  نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد
مدیحه سرایی درباره مصائب اهل بیت عصمت و طهارت ع از جمله برنامه های این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است