Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری، از علما و چهره‌های تبلیغ در اصفهان، صبح روز ۲۳ دی ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ استان پس از دوره ای بیماری در روز -پنجشنبه- ۲۱ دی ماه دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع این عالم وارسته صبح روز ۲۳ دی ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد سید اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است پیکر مرحوم حجت الاسلام شیخ مهدی مظاهری در مقبره علامه مجلسی به خاک سپرده شود.

حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری در سال ۱۳۱۰ در خانواده ای متدین و اهل علم در اصفهان متولد شد. دوران تحصیل را به اصرار پدر با طلبگی علوم دینی آغاز کرد و در مدرسه میرزا حسین (جنب مسجد سید) مشغول تحصیل شد. او از محضر اساتید بزرگی همچون آیت الله حاج آقا احمد مقدس در صرف و نحو، آیت الله حاج حسن مدرس، حاج شیخ محمد حسن نجف آبادی، آیت الله حاج شیخ عباسعلی ادیب، آیت الله مشکینی و آیت الله سلطانی و آیت الله شهید شمس آبادی بهره برد.

تاسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تاسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، تلاش برای تاسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان(عج)، موسسه خیریه ابابصیر اصفهان و بنیاد خیریه آلا، مبارزه با رژیم طاغوت و تحمل زندان برای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های این چهره ماندگار تبلیغ است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان اصفهان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم فرماندهان نیروهای مسلح در اصفهان ابتدا با شهدا تجدید میثاق کرده و پس از آن مراسم با حضور آیت‌الله طباطبا‌ئی‌نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد، سردار مجتبی فدا فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان،  سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌پور فرماندهی انتظامی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم