Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ وحید شادی نیا  افزود: با اعلام این حادثه و گزارش علایم سرگیجه و کاهش هوشیاری افراد در یک مراسم عروسی به مرکز اورژانس 115 بلافاصله کارشناسان این مرکز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان با اقدامات درمانی این افراد را به درمانگاه ایلخچی منتقل کردند که 11 نفر از آنها ترخیص و دو نفر دیگر به دلیل شدت مسمومیت به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این حادثه را نشت گاز مونواکسید کربن از بخاری اعلام کرد.

شهر ایلخچی با 20 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غرب تبریز واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید