Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- شهردار تبریز گفت: در حوادث اخیر کشور، مردم تبریز زمان‌شناسی و آگاهی بالایی نشان دادند، بی‌تردید بخشی از این موضوع به جهت نشاط اجتماعی ناشی از رویداد ۲۰۱۸ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین‌باهر در آیین تجلیل از مدیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از حضور تلاشگران و سربازان فرهنگی در خط مقدم جلب رضایت شهروندان تبریزی و غنی سازی اوقات فراغت قدردانی کرد و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی با فرهنگ‌سازی و تمرکز بر اقدامات فرهنگی، اقدامی ارزشمند و اثربخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و اثرگذار سربازان فرهنگی در راستای توسعه همه جانبه شهر تبریز تاکید کرد: امید است شاهد حضور موثر تمامی گروه‌ها و اقشار و سنین در جهت اثربخشی این اقدامات و سربلندی شهر تبریز باشیم.

وی با بیان اینکه برای نزدیکی هر چه بیشتر به مردم، نیازمند اعتمادسازی هستیم، یادآور شد: لازم است آموزه‌های مختلف را به زبان مردم با آنان درمیان گذاشت و همچنین در حوزه اقدامات فرهنگی و ایجاد نشاط و شادمانی، توجه به احیای سنت‌ها و خاطره‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی داده‌های رسمی، نشان از افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌دهد. سال گذشته، ۵۹۱ هزار و ۸۰۷ مورد نزاع جسمانی ثبت رسمی شد. این تعداد نزاع نسبت به سال ۱۳۹۶ حدود ۷ درصد افزایش داشت. سال گذشته، ۷۱ هزار و ۴۳۱ مورد همسرآزاری ثبت شد. زنان با سهم ۹۷ درصدی بیشتر مورد همسرآزاری قرار گرفتند.

همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۷ مورد کودک‌آزاری ثبت شد. نکته مهم این است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند کودک‌آزاری به دلایل فرهنگی و... ثبت رسمی نمی‌شود. پیش‌تر سعید معیدفر، رئیس انجمن جامعه‌شناسی هم از افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت. معیدفر گفت: «نتیجه ین می‌شود که اعتماد اجتماعی زوال پیدا می‌کند و جامعه به پایین‌ترین سطح نیاز خود سقوط می‌کند.»

رئیس انجمن جامعه‌شناسی گفت: «در چنین شرایطی فرد فقط می‌خواهد حداقل نیاز‌های خود مانند غذا را رفع کند.»

منبع: تجارت نیوز

دیگر خبرها

  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • فلات ایران اولین سکونتگاه انسان پس از خروج از آفریقا بوده است
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟