Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، محمدرضا قنبری در همایش دیده بان‌های مردمی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در نطنز بیان کرد: 360 نفر از این آمار متعلق به متقاضیان شهرستانی است و نطنز، آران و بیدگل، نجف‌آباد، داران، شهرضا و کاشان به ترتیب بیشترین آمار متقاضیان نام نویسی در سامانه سجام را دارند.
وی پیشگیری از وقوع جرم را وظیفه ذاتی قوه قضائیه عنوان کرد و افزود: نطنز در این زمینه بین شهرستان های استان اصفهان با 90 عضو فعال پیشگام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان عنوان کرد: افراد متعهدی که در مقابل حفظ نظام احساس تعهد دارند، می توانند در سامانه سجام نام نویسی کنند تا پس از طی فرایند گزینشی به عنوان معتمد دستگاه قضایی شناسایی شده و از طریق اینترنت گزارش های خود را ارائه دهند.
او تاکید کرد: قرار نیست نهاد دیگری به موازات سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی ایجاد شود چرا که هدف تنها جلب مشارکت مردم در بحث پیشگیری از وقوع جرم است و اگر در موضوع قضاوت مردم به کمک دستگاه قضا بیایند، به طور حتم توفیق بیشتری در خدمت رسانی به وجود می آید.
شهرستان نطنز با جمعیت نزدیک به 47 هزار نفر در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است