Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در مراسم بزرگداشت شهدای هسته‌ای که در سالن همایش‌های دارالشفای حوزه علمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه در مسائل برجام از وزیر امروز خارجه دو سؤال را پرسیده شده است، اظهار داشت: نخستین سؤال این بوده که چرا در اجرایی کردن برجام تضمینی از طرف مقابل گرفته نشده و دومین سؤال اینکه چرا آی سا را آمریکایی‌ها تمدید کرده‌اند، تضمینی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوع تحریم بانکی را مدنظر قرار داد و خاطر نشان کرد: مسئولانی که برجام را اجرایی کرده بیان می‌کنند که برجام کار خود را کرده است، باید از این افراد سؤال کرد که آیا بانک‌های ما با بانک‌های کوچک دنیا ارتباط دارند، که خود این افراد می‌فرمایند بانک‌های ما با بانک‌های بزرگ دنیا ارتباط ندارند و هنگامی‌که می‌پرسیم آیا با بانک‌های کوچک کشورها ارتباط دارند که به‌نوعی مجبور به گفتن جوابی هستند که بگویند بانک‌های ما با بانک‌های کوچک آن کشورها نیز ارتباط دارند.

ذوالنور عنوان کرد: چطور می‌شود که در سیستم بانکی با بانک‌های بزرگ دنیا، مشکل برنامه‌ای داشته باشیم، اما با بانک‌های کوچک آن کشورها مشکلی نداشته باشیم، بنابراین مشکل ما در جایی بوده که کشور آمریکا تحریم‌های خود را بر بانک‌های بزرگ علیه ما انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در مسائلی که تحریم متوجه آنان نبوده در آن مسائل پسرفت کرده‌ایم، ابراز کرد: در مسائلی مانند هسته‌ای که ثقل تحریم‌ها بر روی آن بوده بسیار پیشرفت کرده‌ایم چرا برخی پشت دیوار تحریم پنهان می‌شوند.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که در عرصه هسته‌ای فعالیت کرده‌اند افرادی بوده که صاحبان فیش‌های نجومی نبوده‌اند، همچنین اگر فردی غیر از جنس مرحوم کاظمی آشتیانی در حوزه ژنتیکی کار می‌کرد مشخص نبود که در این عرصه به‌جایی برسیم، از این‌رو اگر جایی پیشرفت در این عرصه‌ها داشته‌ایم مدیون تفکر فرهنگ بسیجی این افراد هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یاد آور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت ،ژرف نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.
از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین ،اشرار و ضد انقلاب ، حضور مستمر ، کوبنده و غرور آمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرزها تنها گوشه ای از فعالیت های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.
امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری های نوظهور و دستاوردهای بزرگ ،در عرصه های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیروهای چهارگانه زمینی ، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می باشد که با نقش آفرینی های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده اند.
همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات"وعده صادق" محقق گردید.
اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر ، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان ،روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیروهای مسلح سرافراز و  ملت شریف ، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • میکروالکترونیک چیست؟
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود