Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@00:54:35 GMT

پیشنهاد تومازی برای تقویت فوتبال ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۳۶۵۸

پیشنهاد تومازی برای تقویت فوتبال ایتالیا

به گزارش ایلنا، دامیانو تومازی، بازیکن سابق رم که نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا شده است، می‌گوید اگر تصدی این پست را برعهده بگیرد شرایطی را فراهم خواهد کرد که تیم‌های دوم باشگاه‌های حاضر در سری A بتوانند در سری C این کشور بازی کنند.

چنین سیستمی در حال حاضر در اسپانیا و آلمان مورد استفاده قرار گرفته است و تیم‌های به اصطلاح B هر یک از باشگاه‌های لالیگا و بوندس‌لیگا در دسته‌های دوم یا سوم لیگ‌‌های اسپانیا و آلمان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق رم در این باره گفت: «یکی از طرح‌های پیشنهادی من که پیاده‌سازی‌‌اش هم زمان زیادی نمی‌برد، تشکیل تیم‌های ذخیره یا موسوم به تیم‌های B برای باشگاه‌های سری A و جایگزینی آنها با تیم‌های حال حاضر سری  Cاست. این یکی از پروژه‌هایی است که ما می‌توانیم عملی کنیم و باشگاه‌های سری A هم به این طرح تمایل دارند.»

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

فریئری کاپوتی و همکارانش در سری آ تاریخ‌ساز شدند.

طرفداری | برای اولین بار، یک تیم داوری زن، سوت بازی اینتر و تورینو را به دست می‌گیرد.

در یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ سری‌آ ایتالیا، برای اولین بار یک تیم داوری متشکل از زنان، مسئولیت قضاوت یک مسابقه را بر عهده خواهد گرفت. این تیم در دیدار روز یکشنبه بین دو تیم اینتر و تورینو سوت خواهد زد. ماریا سوله فریئری کاپوتیبه عنوان داور وسط، فرانچسکا دی مونته و تیزیانا تراشیاتی نیز به عنوان کمک داوران در این دیدار حضور خواهند داشت.

فریئری کاپوتی که پیش از این به عنوان اولین زن داور در سری‌آ ایتالیا تاریخ‌سازی کرده بود، اکنون با رهبری یک تیم داوری از زنان، گامی دیگر در جهت ارتقای جایگاه زنان در دنیای داوری فوتبال برداشته است. گفتنی است خانم فریئری کاپوتی در مهرماه 1401 و در دیدار ساسولو و سالرنیتانا در هفته هشتم سری آ 2022/23 که با برتری 5-0 ساسولو خاتمه یافت، داور این بازی به عنوان یک زن بود تا او به عنوان اولین داور زن سری آ لقب بگیرد.

روز تاریخی فوتبال ایتالیا؛ قضاوت اولین داور زن در سری آ / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان