Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه،به نقل از مشاور رسانه ای،فیلمبرداری"به وقت رویا"به کارگردانی امیرحسین عنایتی در اصفهان آغاز شد.

دراین فیلم بازیگرانی چون رویا نونهالی،شاهرخ فروتنیان،افسانه چهره آزاد،ساقی محمدی،محمد ستوده مقدم،گوهرشاد مهابادی،زهرا برومند،مرتضی ریحانی،محمد کلوشانی،تینا ابراهیمی،بهرنگ محتشمیان،حمیدرضا تربتیان نقش آفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان"به وقت رویا"آماده:خانواده رویا در آستانه مهاجرت به خارج از کشور هستند اما به علت رخ دادن اتفاقی تحصیلی برای رویا،مجبور به ماندن می شوند و تنها رها پسر خانواده است که می رود.در این میان حادثه ای تلخ و ناگهانی چالش بزرگی برای زیبا و همسرش امیر و تمام افراد اطرافشان بوجود می آورد که منجر به واکاوی گذشته آن ها و تلاش برای حفظ ثبات شرایط نابسامان کنونی زندگی شان می شود و...
   
عوامل پشت دوربین این فیلم عبارتند از؛
تهیه کننده:علی مردانی،نویسنده،طراح و کارگردان:امیرحسین عنایتی،برنامه ریز و دستیار کارگردان:محسن مختاری،دستیار کارگردان:سحر نیل فروشان،منشی صحنه:آوا جعفری،عکاس و تصویربردار پشت صحنه:مرتضی کریمی،محمد اسلامی،بازنویسی فیلمنامه:علیرضا اخلاقی،مشاور فیلمنامه:مرتضی نیک پایان،مشاور روانشناسی:دکتر دلارام بلوچی،دکتر علیرضا رسولیان،مدیر فیلمبرداری:صادق داوری،گروه فیلمبرداری:حسین سجادیان،پویا سجادیان،همت منتظری،کیهان مرتضوی،فردین انصاری،صدابردار:حمید اسلامی نژاد،دستیاران صدابردار:میثم سالاروند،میلاد وفادار،طراح گریم:رضا سعیدی،گروه گریم:آرش کاردان،مهشید مهوری،حسام عظیمی،میترا عظیمی،قاسم نبوی،گروه لباس:ملیکا یخچالی،منیره تقوی،گروه صحنه:حسام حیدریان،شایان شیرین،مدیر تولید:سیدهادی هاشمی،دستیار تولید:امیر نصوحی،مجری طرح:فدک فیلم اصفهان،موسسه فرهنگی هنری هلیا هنر شهر،گروه تدارکات:مصطفی الیاسی،زسول الیاسی،مهدی شاه میرزایی و مشاور رسانه ای:اشکان منصوری.  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود