Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:47:34 GMT

جلوی تخریب خانه «نیما یوشیج» گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۳۸۱۱

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نشست با مالکان فعلی خانه نیمایوشیج، گفت: می‌خواهیم جلوی صدمه بیشتر به این خانه گرفته شود و در تلاش هستیم تا این ملک به تملک شهرداری تهران درآید.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن خلیل آبادی درباره وضعیت خانه نیما یوشیج، گفت: با گزارشی که از شهردار منطقه یک دریافت کردم، متوجه شدم آ‌نها پیگیر وضعیت ساختمان و خانه نیما یوشیج هستند و از آن نگهداری می‌کنند تا آسیبی به ساختمان وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری ناحیه مربوطه نیز شب گذشته از منطقه و محدوده خانه نیما بازدید کرد و تصاویر را برایم فرستاد که خوشبختانه فعل و انفعالاتی در آنجا صورت نگرفته است.

به گفته رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، مقرر شده تا با شهردار منطقه یک و مالکان آن پلاک ثبتی نشست مشترک برگزار شده تا جلوی صدمه به خانه نیما یوشیج گرفته شود و این ملک به تملک شهرداری تهران درآید.

خانه نیما یوشیج در محله تجریش تهران، خیابان دزاشیب قرار دارد و به گفته اهالی محل، این خانه، محل رفت‌و‌آمد معتادان شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج