Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: 7 هزار میلیارد تومان اموال دولتی در استان اردبیل شناسایی شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، هاشم مظفری در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه اقتصاد مقاومتی پنج پروژه را که به صورت ملی ابلاغ شده در قالب سه برنامه اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مولدسازی دارایی‌ها و ساماندهی اموال دستگاه‌های اجرایی را با پیشرفت 98 درصد تحقق برنامه یادآور شد و خاطرنشان کرد: استقرار نظام جامع بدهی و ساماندهی تعهدات عمومی دولتی را در سال اقتصاد مقاومتی شاهد هستیم که در این ارتباط 450 میلیارد تومان بدهی استحصال شده است.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل توجه به انضباط مالی را در کنار عملیاتی کردن سامانه بهبود فضای کسب و کار یادآور شد و گفت: ما با کسب 1/16 امتیاز از شاخص 5/2 در این حوزه موفق شدیم به سمت بهبود فضای کسب و کار در استان اردبیل حرکت کنیم.
مظفری طراحی شاخص‌های رقابت‌پذیری اقتصاد، طراحی و استقرار نظام الکترونیکی اداری و پراخت یکپارچه حقوق کارکنان را در یک روز از جمله پروژه‌های اجرایی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام کرد.
وی افزود: در استان اردبیل نیز موفق شدیم اموال غییرمنقول دستگاه‌های دولتی را که شامل 44 دستگاه اجرایی است شناسایی کنیم و در کنار آن اجرای نظام جامع ثبت اموال منقول را در 31 دستگاه اجرایی به انجام برسانیم.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به ساماندهی خودروهای دولتی در قالب 34 دستگاه برای فروش و برگرداندن مبلغ آن به حساب دستگاه‌های موردنظر اشاره و تصریح کرد: ما در قالب سامانه جامع و بانک اطلاعاتی سعی داریم تا اموال و املاک 33 دستگاه را که در معرض فروش هستند به فروش رسانده و از طریق خزانه مبلغ آن را به دستگاه‌های دولتی برگردانیم.
مظفری در مورد تشکیل سامانه جامع املاک و اموال منقول دولتی و ثبت آنها بیان کرد: 7 هزار میلیارد تومان اموال دولتی در استان اردبیل شناسایی شده است. وی خاطرنشان کرد: با فروش و اسقاط خودروهای دولتی در سال‌های اخیر در حال حاضر عمر ناوگان دستگاه‌های دولتی به هشت سال کاهش یافته است. مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل استقرار نظام ارزیابی بدهی مالی دستگاه‌های دولتی و مطالبات آن را در قالب 76 دستگاه اجرایی استان یادآور شد و اضافه کرد: تعدادی از این دستگاه‌ها در این حوزه فعال بوده و حتی به روش تهاتر سعی دارند تا بدهی خود را تسویه کنند.
مظفری در مورد اسناد خزانه اسلامی نیز گفت: 60 میلیارد تومان از این اسناد آماده ارائه است و از محل سه درصد منابع نفت نیز 20 میلیارد تومان اسناد آماده عرضه به دستگاه‌های دولتی است.
وی در مورد طلب دستگاه‌های دولتی نیز اظهار کرد: 450 میلیارد تومان رقم اولیه آن است که سعی می‌کنیم عدد واقعی در این زمینه را به شفافیت مشخص کرده و اعلام کنیم.
رئیس ستاد خدمات گردشگری بیان کرد: ما در حوزه بهبود فضای کسب و کار شرایط مناسبی نداریم و به رغم برگزاری 90 جلسه ستاد خدمات حمایت از سرمایه‌گذاران و پیش‌سنجی‌ها و انجام مطالعات و طرح‌های راهنمایی سرمایه‌گذاران سعی می‌کنیم تا موفق عمل کنیم.
مظفری از ارائه مشاوره‌های سرمایه‌گذاری برای علاقمندان و نصب پنجره واحد به صورت الکترونیکی در دستگاه‌های مختلف اجرایی خبر داد و گفت: ما با استقرار نیروهای توانمند و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های مختلف در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری سعی‌مان بر بهبود شرایط کسب و کار است.
وی افزود: از اول سال 96 اتاق ایران متولی ارزیابی و اعلام شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار است و در این فرآیند تلاش بر بهبود وضعیت موجود و کاهش زمان صدور مجوز برای سرمایه‌گذاری است.
مظفری در مورد فعالیت ستاد خدمات سرمایه گذاری بیان کرد: 319 مورد رفع موانع سرمایه گذاری به همراه جذب دو سرمایه گذار خارجی را انجام دادیم و تا پایان سال نسبت به ثبت دو سرمایه گذاری خارجی نیز اقدام خواهیم کرد. 
وی این شرکت‌های سرمایه گذار خارجی را از چین با هدف تولید کیف و کفش و با سرمایه‌گذاری 650 هزار دلار اعلام کرد و گفت: در مشگین‌شهر نیز یک سرمایه گذار روسی درصدد احداث مجتمع گاو شیری است که امیدواریم به سرعت ثبت این سرمایه گذاری را شاهد باشیم. 
این مسئول خاطرنشان کرد: یک شرکت فرانسوی و بانک البین روسیه قصد سرمایه گذاری در استان اردبیل را دارند که تمام تلاش ما بر این است با رفع موانع پیش رو این سرمایه‌گذاران خارجی را بیشتر و بهتر به این حوزه ترغیب و تشویق کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا