Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@04:22:43 GMT

یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۳۹۷۵

یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج برگزار شد

همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج و تقارن آن با دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس، مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج در بوشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ مزمان با سالروز عملیات کربلای پنج و تقارن آن با دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس، مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای چهار و پنج، شب گذشته با حضور ملاصالح قاری مترجم آزادگان از استان خوزستان و جواد خواجویی آزاده استان کرمان در حسینیه اباعبدالله گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که با قرائت قرآن توسط قاری بین المللی بوشهر عباس هاشمی شروع شد و پس از آن با اجرای سرود های انقلابی فضای مراسم در حال و هوای ایام دفاع مقدس قرار گرفت.

پس از پخش چند کلیپ درخصوص دفاع مقدس، مهمانان ویژه این یادواره به بیان خاطرات خود در اسارت پرداختند.

جواد خواجویی یکی از  آن ۲۳ نوجوان کتاب معروف با اشاره به تعدد برگزاری مراسم ها، گفت: مراسم هایی که مخاطب زیادی ندارند برگزار می شود که  معمولا خود رزمندگان در کنار هم جمع می شویم و این جالب نیست.

وی در ادامه افزود: ما دوست داریم نوجوانان هم در برنامه ها حضور داشته باشند که بدانند ما انسان های مافوق بشر نبودیم و زمان جنگ از آسمان نیامدیم.

این رزمنده با بیان اینکه ما انسان های معمولی بودیم، اظهار داشت: ما مثل بقیه انسان ها بودیم و دوست داریم این مسئله را به نوجوانان بگوییم که علت رفتن ما چه بوده است.

به گزارش سپاس؛ ملاصالح قاری که به عنوان مترجم  در اردوگاه اسرا ایرانیان ارتباط گیری نزدیک با نگهبانان و فرماندهان عراقی‌ داشت که  از این ارتباط در راستای  کمک کردن به اسرا استفاده می‌کرد.

عدم آگاهی رزمندگان ایرانی از نیت و علت ارتباط وی با فرماندهان و نگهبانان موجب شد تا انگشت اتهام به سمت ملاصالح قرار گیرد که پس از اطلاع از نیت وی از این ارتباطات، اتهام از وی برداشته شد.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود