Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@22:50:44 GMT

«هالک بانک» خودش جریمه آمریکا را می‌پردازد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۴۱۰۷

ساعت24-معاون نخست وزیر ترکیه گفت در صورتی که آمریکا هالک بانک را جریمه کند، خود بانک جریمه‌اش را می‌پردازد و آنکارا استقراضی برای آن انجام نمی‌دهد.

 رویترز به نقل از روزنامه حریت ترکیه نوشت مهمت سیمیک، معاون نخست وزیر ترکیه گفته است در صورتی که هیئت منصفه دادگاه در امریکا مدیر هالک بانک را به کمک به ایران برای دور زدن تحریم ها محکوم کند، هالک بانک، خودش هرگونه جریمه اعمالی از سوی آمریکا را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که مسئول خزانه داری ترکیه است به این روزنامه گفت: «درصورتی که هالک بانک جریمه شود، آن را پرداخت خواهد کرد. ما برای هالک بانک استقراض نخواهیم کرد.»

به گزارش فارس، مهمت هاکان اتیلا، مدیر سابق هالک بانک ترکیه به اتهام نقض تحریم های ایران در آمریکا بازداشت و تحت محاکمه قرار دارد. وی به همراه 8 نفر دیگر متهم هستند که تحریم‌های ایران را نقض کرده‌اند که تنها وی و رضا ضراب، تاجر ایرانی- ترکیه ای در امریکا بازداشت شده اند. سلیمان اصلان، رئیس پیشین هالک‌بانک و ظفر کاغلایان، وزیر اقتصاد پیشین نیز در میان متهمان هستند.

انتهای پیام/

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است

رویترز امروز به نقل از اکسیوس گزارش داد که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در حال آماده سازی تحریم‌های جدید علیه ایران در پاسخ به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل است.

طبق گزارش آکسیوس، یلن آماده است تا امروز بگوید: «وزارت خزانه‌داری آمریکا ضمن همکاری با متحدان آمریکا از اختیاراتش برای تحریم جهت ادامه اخلال در فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات‌کننده ایران دریغ نخواهد کرد».

این نشریه حمله ایران به اسرائیل را علت تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد.

یلن پیش از این ادعا کرده بود که اقدامات ایران ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کند و می‌تواند باعث سرریز اقتصادی شود.

شامگاه شنبه شب، جمهوری اسلامی ایران به تلافی حمله هوایی تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه که در آن چندین فرمانده ارشد شهید شدند، صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد. ادعا می‌شود بیشتر پهپاد‌ها و موشک‌ها قبل از رسیدن به اراضی اشغالی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن رهگیری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • تردز در این کشور ممنوع شد
  • انگاپت و نیمیر: زوج ویرانگر علیه رویای یک ایرانی
  • واسطه گری یک کشور جدید بین ایران و آمریکا