Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:54:36 GMT

هشدار ترکیه به شهروندانش درباره سفر به آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۴۱۷۸

هشدار ترکیه به شهروندانش درباره سفر به آمریکا

در پی تنش‌های اخیر میان واشنگتن و آنکارا، ترکیه به شهروندان خود درباره سفر به آمریکا هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای به شهروندانش نسبت به سفر به آمریکا به دلیل احتمال وقوع حملات تروریستی، ضرب و شتم‌ها و بازداشت‌ شدن، هشدار داده است.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: احتمال بازداشت شهروندان ترکیه بر پایه اسناد غیر معتبر و همچنین اظهارات بی‌پایه و اساس اعضای وابسته به سازمان فتو در آمریکا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، به شهروندان ترکیه توصیه می‌شود که در  سفر به آمریکا تجدیدنظر کرده و در صورت سفر به این کشور، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.  

چند روز قبل، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به تنش‌های اخیر با واشنگتن گفته بود، روابط ترکیه و آمریکا بیشتر به دلیل رد درخواست ترکیه مبنی بر استرداد فتح الله گولن و تامین تسلیحات برای یگان‌های مدافع خلق کرد سوریه مخدوش شده است.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: اگر واشنگتن اشتباهاتش را تصحیح نکند، روابط میان این دو متحد ناتو تیره خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران

سرهنگ محسن مرادی صادق در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، افزود: افزود: لازم است کلیه نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: در چند روز گذشته دمای هوا افزایش یافته و این احتمال می‌رود براثر سهل نگاری آسیبی به عرصه‌های جنگلی و مرتعی برسد.

وی از مسافران و گردشگران خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری نمایند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر از کلیه شهروندان خواست در صورت مشاهده آثار آتش سوزی بدون فوت وقت مراتب را با کد امداد جنگل به شماره ١۵٠۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

کد خبر 6081858

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • مصاحبه امیرعبداللهیان با سی‌ان‌ان با هشدار صریح به اسرائیل/ پاسخ بعدی فوری و حداکثری است
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند