Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های نیم فصل دوم لیگ فوتبال بانوان امروز آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ فوتبال بانوان ایران پس از یک هفته تعطیلی امروز از سر گرفته شد و نخستین هفته از نیم فصل دوم این مسابقات در 6 شهر برگزار شد.

 

پارس جنوبی بوشهر صفر – شهرداری بم 4


قهرمان نیم فصل اول لیگ فوتبال بانوان، در اولین هفته نیم فصل دوم به یک پیروزی پرگل دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بمی ها که نیم فصل دوم را در خانه پارس جنوبی شروع کردند، پس از اینکه در نیمه اول بازی امروز موفق به گلزنی نشدند، در ادامه با زدن چهار گل، یک پیروزی قاطع دیگر را در کارنامه این فصل خود ثبت کردند و رسیدن به امتیاز 33 را جشن گرفتند. پارس جنوبی هم با این شکست خانگی با 15 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

 

ذوب آهن صفر – سپاهان صفر


مسابقه ای که تصور می شد از جذابیت بسیاری در هفته دوازدهم برخوردار باشد، بر خلاق انتظارات بدون گل به پایان رسید. در فاصله چند ساعت مانده به برگزاری دربی اصفهان در لیگ برتر مردان، امروز تیم های بانوان ذوب آهن و سپاهان نیز در نصف جهان به مصاف هم رفتند که تلاش آنها برنده ای در پی نداشت. با این نتیجه سپاهان روند خوب خود را متوقف شده دید و 28 امتیازی شد. همچنین تیم ذوب آهن به امتیاز 16 رسید.

 

راهیاب ملل سنندج 4 – نماینده فارس 2


دیگر تیم 27 امتیازی لیگ و تعقیب کننده جدی شهرداری بم در صدر جدول، نیم فصل دوم را با یک نتیجه خوب آغاز کرد. راهیاب ملل که امروز میزبان تیم نماینده استان فارس بود، با نتیجه چهار بر دو مقابل حریف رده هشتمی خود پیروز شد و ضمن رسیدن به امتیاز 30، سپاهان اصفهان را در کورس مدعیان جا گذاشت. هت تریک مخدومی و تک گل حاتم نژاد این برد ارزشمند را برای سنندجی ها رقم زد. نماینده فارس هم با این شکست در امتیاز 13 باقی ماند.

 

آذرخش تهران صفر - پالایش گاز ایلام 5 


تیم های پنجم و نهم جدول رده بندی اولین هفته نیم فصل دوم را مقابل یکدیگر سپری کردند. در دیداری که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم پالایش گاز ایلام موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر صفر حریف خود را در هم بکوبد و ضمن باقی ماندن در رده پنجم، به امتیاز 20 برسد. آذرخش هم که فرصت داشت در جدول صعود کند، با این شکست به رده دهم سقوط کرد. 

 


خیبر خرم آباد صفر – همیاری آذربایجان غربی یک


ورزشگاه تختی خرم آباد امروز میزبان اولین بازی نیم فصل دوم بین تیم های خیبر و همیاری آذربایجان غربی بود. این دو تیم که در پایین جدول قرار داشتند، امروز مطابق انتظار بازی پایاپای را از خود به نمایش گذاشتند. برنده نهایی این دیدار تیم همیاری بود که با یک گل میزبان خود را شکست داد. بدین ترتیب خیبر با 3 امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند و همیاری با 12 امتیاز به رتبه نهم صعود کرد.

 

دیدار تیم های شهرداری سیرجان و استقلال خوزستان از چارچوب هفته دوازدهم لیگ فوتبال بانوان لغو شد.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش قدس آانلاین، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور چهار استاد بزرگ، سه استاد بین‌المللی، چهار استاد فیده و دو کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان