Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:کارشناس سیاست خارجى گفت: کتاب آتش و خشم تاثیر به سزایی در افکار عمومی آمریکا دارد و باعث سقوط ترامپ در اذهان مردم می‌شود.
به گزارش خرداد ،حسين كنعانى‌ مقدم كارشناس سياست خارجی در گفت و گو با خبرنگار گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتشار کتاب آتش و خشم و تاثیر آن در آینده سیاسی و عملکرد ترامپ اظهار کرد: این کتاب عملکرد ترامپ در رخدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به چالش کشیده است و نویسنده وی را فردی دیوانه و کسی که از نظر روانی تعادل ندارد، معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انتشار کتاب آتش و خشم بر افکار عمومی آمریکا تاثیر به سزایی خواهد داشت، افزود: ممکن است حزب حاکم برای جلوگیری از سقوط، تصمیماتی در خصوص ترامپ و مشاورانش اتخاذ کند، در واقع می‌توان گفت انتشار این کتاب باعث سقوط ترامپ در افکار عمومی آمریکاست.
کنعانی‌ مقدم با اشاره به اینکه نزدیکان کاخ سفید اقدام به انتشار کتاب آتش و خشم کردند، گفت: در دولت آمریکا یک چندگانگی وجود دارد و همواره رقابتی پنهان میان دو حزب رقیب یعنی دموکرات و جمهوری خواه در حاکمیت وجود داشته است به طوری که وزارت خارجه، کاخ سفید، CIA و سایر ارکان آمریکا در تعارض داخلی با یکدیگر هستند.
کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: به نظر می‌رسد عملکرد ترامپ باعث شده است تا تعارض میان ارکان آمریکا نمایان شود گرچه وی پیش از این هم اعلام کرده بود زمانی که به کاخ سفید راه پیدا کند سیفون را می‌کشد. برچسب ها: آمریکا ، افکار عمومی آمریکا ، ترامپ

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان در انتظار حمله ایران به اسرائیل / لزوم مدیریت افکار عمومی در مورد ابعاد پاسخ احتمالی

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، در شرایطی که همه جهان در انتظار پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری دمشق به سر می‌برد، روز گذشته حزب الله لبنان بیش از 50 موشک به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد و پس از آن بسیاری در فضای مجازی منتظر حمله ایران بودند. این مسئله در حالی رخ داد که به دلیل پیش‌بینی مقامات غربی مبنی بر قریب الوقوع بودن عملیات انتقام ایران از اسرائیل، بسیاری در ایران و منطقه چشم‌انتظار حمله موشکی گسترده به سرزمین‌های اشغالی از سوی ایران هستند.

البته از نظر برخی تحلیلگران غربی، دولت بایدن امیدوار است که تلاش‌های دیپلماتیک از طریق برخی کشورهای منطقه ایران را از حمله به اسرائیل منصرف کند. با این حال گفته می‌شود که مقامات امنیتی-نظامی واشنگتن تدابیری در این خصوص اتخاذ کرده و گزینه‌های مختلف احتمالی را بررسی می‌کنند. در همین راستا، فرمانده سنتکام -مایکل اریک کورلا- که در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، سفر خود را برای یک روز دیگر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: درگیری‌ شب گذشته اربیل قبیله‌ای بوده است

علاوه بر این، برخی رسانه‌های غربی به نقل از مقامات آمریکایی ادعا می‌کنند که پنتاگون با هدف جلوگیری از حمله و به نیروهای خود در منطقه، در حال انتقال تسلیحات و نیروهای بیشتر به خاورمیانه است. ریشه این اقدام آمریکا به پیش‌بینی در مورد انتقام ایران باز می‌گردد که بر اساس آن ایران و یا گروه‌های نیابتی‌اش احتمالا طی دو روز آینده حمله‌ای را علیه اسرائیل انجام خواهند داد.

بر اساس پیش‌بینی این منابع که نشریه المانیتور اقدام به انتشار آن نموده است، تعداد زیادی موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد. لازم به ذکر است شب گذشته حزب الله لبنان با بیش از ۵۰ موشک شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. مقاومت اسلامی لبنان بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی را در الزاعوره با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است. هر چند که تا کنون گزارش در خصوص تلفات ناشی از این حملات منتشر نشده و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید حملات مذکور اعلام کرد: اکثر راکت‌ها رهگیری شده‌ و تلفات جانی نداشتند.

جو بایدن روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی در مورد حمله احتمالی ایران به اسرائیل گفت: «ما به دفاع از اسرائیل پایبند هستیم. ما از اسرائیل حمایت خواهیم کرد، به دفاع از اسرائیل کمک خواهیم کرد و ایران موفق نخواهد شد». همچنین برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو، یوآو گالانت -وزیر دفاع- و روسای سازمان‌های امنیتی اسرائیل عصر روز جمعه در مقر وزارت دفاع در تل آویو در یک دیدار سه ساعته، آخرین وضعیت امنیتی را با توجه به تهدیدات ایران ارزیابی کردند.

با این حال باید به این نکته توجه کرد که تصمیم‌گیرندگان درگیر در انتقام احتمال زیاد ملاحظاتی در این ارتباط دارند و بدون شک در حال بررسی ابعاد و تبعات مختلف هر یک از گزینه‌ها هستند. تردیدی وجود ندارد که برای پاسخ اسرائیل نمی‌توان احساساتی عمل کرد و اقدام بدون پشتوانه‌های حساب شده می‌تواند هزینه‌های جبران ناپذیری برای کشور ایجاد کند. لذا باید همچنان منتظر اطلاعات و بیانیه‌های رسمی در خصوص پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی ماند و به اخبار جعلی و ناامیدکننده در این زمینه توجهی نکرد.

انتهای پیام/

مجید فرخی کد خبر: 1226971 برچسب‌ها اسرائیل جبهه مقاومت

دیگر خبرها

  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • چرا یک کار بزرگ را با «شوخی» کوچک جلوه می‌دهیم؟
  • حمله پهبادی ایران سبب شکست سیاسی و روانی صهیونیزم شد
  • فضای افکار عمومی کاملا به نفع جبهه مقاومت است/ «وعده صادق» را درست روایت کنیم + فیلم
  • ایران چگونه باید به هجمه‌های رسانه‌ای پاسخ دهد؟ / پشت پرده بازی جریان سلطه برای مدیریت رسانه‌ای افکار عمومی
  • یک حماسه و سه پیام
  • جهان در انتظار حمله ایران به اسرائیل / لزوم مدیریت افکار عمومی در مورد ابعاد پاسخ احتمالی