Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور طی سه روز آینده گفت: از اواسط روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور، در برخی مناطق شمال غرب کشور و به تدریج در استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های البرز بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور طی سه روز آینده گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی روز جمعه و شنبه، در غالب مناطق کشور جو نسبتا آرامی حاکم است از این رو شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی واقع در مرکز کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با عبور امواج ضعیف تراز میانی جو، در برخی نقاط شمال غربی و دامنه‌های البرز افزایش ابر رخ خواهد داد و روز شنبه نیز در شهرهای غربی و ارتفاعات گیلان بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اواسط روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور ابتدا در برخی مناطق شمال غرب کشور و به تدریج در استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های البرز بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه دریای خزر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود، درباره وضعیت آب‌وهوایی تهران در سه روز آینده گفت: امروز جمعه 22 دی ماه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در اواخر وقت همراه با وزش باد خواهد بود. امروز بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 14 و 4 درجه سانتیگراد است.

وی ادامه داد: روز شنبه نیز آسمان تهران صاف همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 13 و 3 درجه سانتیگراد است. همچنین برای روز یکشنبه 24 دی ماه هم پیش بینی می‌شود که آسمان پایتخت صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر باشد. بیشترین دمای هوا در روز یکشنبه 14 درجه و کمترین آن 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش تدریجی و بیشتر دما را در استان خواهیم داشت.


فرجی افزود: انتظار داریم برای بعد از ظهر روز‌های شنبه و یکشنبه افزایش ابر را در ارتفاعات استان داشته باشیم که در این مدت احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق وجود دارد.


وی تصریح کرد: روز دوشنبه سوم اردیبهشت کاهش دما همراه با افزایش ابرناکی در آسمان مازندران شاهده می‌شود که ابتدا مناطق غربی و ارتفاعات استان رگبار باران و احتمال رعد و برق را خواهیم داشت در ادامه از بعد از ظهر روز دوشنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شرایط برای بارش‌های پراکنده فراهم است.


کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: نقشه‌ها نشان می‌دهد روز سه شنبه ۴ اردیبهشت آسمان استان ابری همراه با رگبار‌های پراکنده باران و کاهش بیشتر دما همراه باشد.


به گفته فرجی دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور