Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@05:36:44 GMT

یادواره شهدای چمازکتی قائم شهر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۵۰۵۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار میر شکار  در سخنانی فتنه گری اخیرآشوبگران را جزء برنامه های مداخله گرانه و مقابله استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی دانست که با جنگ تحمیلی آغاز شد و آشوب اخیر هم آخرینش نخواهد بود .

وی دشمنان پس از شکست در آشوبها و فتنه های گذشته و ناکامی از دانشگاه ها و احزاب و شخصیت های سیاسی داخل ایران ، این بار در بستر جامعه به سراغ مردم آمده اند تا بدلیل فشار اقتصادی و عدم پاسخگوئی مسئولان فتنه بپا کنند که ولایت پذیری و هوشیاری مردم این فتنه را هم ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده دوران دفاع مقدس با ستایش از استواری و مقاومت ملت ایران گفت : دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی بیش از 700 اندیشکده در دنیا  برای مقابله با ایران اسلامی و هشت دفتر ویژه توسط سازمان سیای آمریکا در منطقه  راه اندازی کرد.

سردار میر شکار افزود : سالیانه 35 هزار مقاله و  2400 گزارش و 350 جلد کتاب خروجی این اندیشکده ها بوده تا چگونه در برابر  انقلاب اسلامی بایستند و مقابله کنند و با شناسائی و بهره گیری از برخی احزاب و شخصیت های داخلی، مسئله انتخابات  را که یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی بوده در فتنه 88مورد هدف وهجمه قراردادند  .

وی مطالبه گری را حق مردم دانست  وتاکید کرد قوای سه گانه باید پاسخگو و تامین کننده نیازها و مطالبات به حق مردم باشند.    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!

تعداد بازدید : 44 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 492 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب