Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر گرگان گفت: این قیام مردم در برابر اغتشاش گران بوده و باید مردمی که مطالباتی داشتند را از این افراد جدا کرده و این مطالبات پیگیری و رفع شود.
وی گفت: پس از این اتفاقات که سران مثلث شوم آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی سرشان به سنگ خورد، رئیس جمهورآمریکا به نماینده کشورش در سازمان ملل دستور داد که مسائل ایران را به شورای امنیت ببرد و از این اغتشاشگران دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گرگان تاکید کرد: نماینده آمریکا نیز این مسائل را مطرح کرد تا دوباره ایران را به شورای امنیت بکشاند اما بازهم علیه خود آمریکا تمام شد و بیشتر کشورهای حاضر در شورای امنیت با آن مخالفت کردند و نماینده کشور روسیه نیز مواضع بسیار خوبی علیه این اقدام آنها گرفت.
آیت الله نورمفیدی افزود: در این موضوع نیز همانند همیشه ثابت شده که برخوردها و اقدام‌های امریکایی‌ها براساس مبنای درستی عمل نیست و هر جا منافع خودشان باشد عمل می‌کنند و همه کشورهای حاضر در شورای امنیت این موضوع را مطرح کردند که این موضوع مسائل داخلی کشور ایران است و به شورای امنیت مرتبط نیست و اگر این‌گونه باشد باید همه مسائل داخلی و اتفاقات کشور امریکا نیز در شورای امنیت مطرح شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعات مطرح شده درباره جلسه مجلس خبرگان در سال 68 پس از رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: من در این جلسه حضور داشتم و صحبت‌هایی درباره این جلسه در فضای مجازی مطرح شده که از اساس دروغ است.
وی تصریح کرد : در این جلسه ایشان از پذیرش این مسئولیت استنتاق می‌کردند چرا که این موضوع مسئولیت سنگینی بود و همچنین صحبت‌هایی درباره موقت بودن این مسئولیت مطرح شده که دروغ است و موضوع به این صورت بوده که امام خمینی(ره) پیش از فوت دستور دادند که در قانون اساسی کشور بازنگری شود و این در حال انجام بود که با فوت امام خمینی(ره) همزمان شد.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: یکی از مواردی که امام خمینی(ره) تاکید داشتند که در قانون اساسی بازنگری شود برداشته شدن شرط مرجعیت و اینکه نیاز نیست که رهبری از مراجع تقلید باشد و این شرط اجتهاد برای مقام رهبری گذاشته شد و موضوع موقتی بودن به این صورت بود که این پس از بازنگری در قانون اساسی نیز دوباره در مجلس رای‌گیری شد و ایشان با اکثریت آراء انتخاب شدند و اصلا این موضوع موقتی مطرح نبوده و این مسائل مطرح شده از اساس دروغ است.
وی همچنین با اشاره به سالروز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مردی بود همواره همراه امام خمینی(ره) و انقلاب بود و با وجود سختی های فراوان در زندگی هیچ گاه از انقلاب جدا نشد و تا آخرین روزهای زندگی نیز با اینکه مشکلات فراوانی برای وی ایجاد کردند از نظام و انقلاب جدا نشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: باید این گونه افراد همواره مطرح باشند تا برای نسل جوان ما الگو قرار گیرند که این انقلاب ساده بدست نیامده و این همه شهید و سرمایه‌ها را از دست دادیم تا برای این انقلاب سرمایه‌گذاری کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود