Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین محموله تقطعات و تجهیزات شامل پیش گرمایش، کوره وسردکننده ها جهت نصب و راه اندازی وارد سایت گندله سازی شرکت سنگ آهن وارد بافق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ عصر دیروز دومین محموله تجهیزات کارخانه گندله سازی شرکت سنگ آهن مرکزی وارد بافق شد.

رضا فلاح مبارکه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی تمام تلاش خود را انجام داده تا با راه اندازی کارخانه گندله سازی سه چاهون زمینه اشتغال بیش از 500 نفر را به طور مستقیم فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: امروز بخشی از قطعات و تجهیزات شامل پیش گرمایش، کوره وسردکننده ها جهت نصب وراه اندازی واردسایت گندله شد وامیدواریم در روزه های آینده نیزبخش دیگری از قطعات به سایت منتقل شود.

فلاح در پایان گفت: با نصب و راه اندازی این قطعات یک گام دیگر به سوی پیشرفت بیشتر این طرح که یک طرح ملی است نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است

آفتاب‌‌نیوز :

 ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی قدرتمند اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و نه ریزپرنده‌ای بلکه شی‌ای مشکوک بود که ساعت ۰۴:۵۰ دقیقه بامداد امروز با شلیک هوایی نیرو‌های پدافند هوایی اصفهان هدف قرار گرفت و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست افزود: این شیء مشکوک قابل رویت نبود با مشاهد آن بلافاصله مورد هدف پدافند هوایی اصفهان قرار گرفت و اگر قصد تجاوز و قصد سوء‌ای داشت نتوانست به هدف خود دست پیدا کند و متواری شد.

وی گفت: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن ما وارد نشده است و نیروی پدافند هوایی ۲۴ ساعته هوشیار و بیدار است و همرزمان ما چشم به آسمان با تجهیزات و رادار حافظ آسمان وطن و امنیت هستند و دشمن اقدامی انجام نداد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی