Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ نهمین کمیته راهبردی تامین میوه ایام پایانی سال و نوروز 97 استان تهران با حضور نمایندگانی از توسعه بازرگانی سازمان، سازمان تعاون روستایی، استانداری، سازمان صنعت، معدن تجارت استان، تعزیرات حکومتی، سازمان میادین میوه و تره بار و اتحادیه تعاون روستایی استان تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این جلسه با بیان اینکه ذخیره سازی میوه شب عید امسال در استان تهران آغاز شده، گفت: امسال ، سال فراوانی و وفور میوه بوده و باغات دماوند و شمال کشور تولید سیب و پرتقال خوبی داشتند؛ بنابراین نگرانی بابت خرید و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال وجود ندارد.

کوهستانی وظیفه امسال جهاد کشاورزی را تنها تنظیم بازار اعلام کرد و گفت: باتوجه به وفور نعمت و میوه های تولید شده در کشور، جهاد کشاورزی تنها وظیفه تنظیم بازار را برعهده دارد و بخش اعظم میوه مصرفی توسط اتحادیه و صنوف بخش خصوصی تامین خواهد شد.

او ادامه داد: حجم تولید مرکبات در شمال کشور امسال به بیش از دومیلیون تن و میزان تولید سیب در دماوند به بیش از 250هزارتن رسیده است.

علی کوهستانی تصریح کرد: سیب تولیدی شهرستان دماوند برای عید امسال خریداری و ذخیره‌سازی شده است و خرید و ذخیره سازی پرتقال در استان مازندران انجام شده که حمل و ذخیره سازی در سردخانه های استان تهران درحال اجراست.

او هم چنین از آغاز طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال و شب عید97 تا دوماه دیگر خبر داد و اضافه کرد: تا 20 اسفندماه و آغاز طرح تنظیم بازار میوه شب عید 60 روز باقی است که در این مدت عملیات ذخیره سازی، سورت و بسته بندی میوه خریداری شده انجام خواهد شد.

زربخش، مدیر سازمان تعاون روستایی با بیان اینکه مباشر تامین میوه شب عید امسال از بین تولیدکنندگان تعیین شد، افزود: تمام 2هزارتن سهمیه سیب استان تهران از سوی مباشر تامین، خریداری و در سردخانه های دماوند نگهداری می شود.

اوادامه داد: برای تامین نیاز پرتقال تنظیم بازار شب عید، 4 هزارتن سهمیه برای استان تهران درنظر گرفته شده است که درحال خرید و ذخیره سازی از باغات شمال هستیم.

هم چنین مباشر تامین میوه شب عید با حضور در این جلسه در مورد جزئیات خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال برای حضار توضیح داد.

منبع: تسنیم

402

میوه شب عید تنظیم بازار سیب پرتقال بازرگانی تجارت خرید

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ، با بیان اینکه مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد ، گفت: ۶۰ هزار تن گندم در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است.
صالح محمدی با اشاره به ذخیره سازی هزار و ۵۰۰ تن شکرافزود : ۸۰۰ تن شکر در یک ماه گذشته در گیلان توزیع شد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین از ذخیره ۲۴ هزار و ۴۰۰ تن ذرت و ۱۶ هزار و ۱۴۲ تنی جو در بخش نهاده‌های دامی استان خبرداد، گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی‌های انجام شده در تامین کالای اساسی مورد نیاز استان برای عرضه کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد. 
وی با اشاره به نظارت‌ها بر بازار اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت با همکاری تعزیرات حکومتی، در راستای احقاق حقوق مصرف کننده بر قیمت‌ها نظارت دارد.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد