Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:09:48 GMT

دلایل کاهش ۱۰ درصدی طلاق

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۵۵۳۱

معاون ساماندهی امور جوانان در خصوص فعالیت مراکز مشاوره و ازدواج تحت نظارت این معاونت، اظهار داشت: 200 مرکز مشاوره ازدواج طی سال‌های گذشته فعال‌ شده‌اند که بر اساس آمار باعث کاهش 10 درصدی طلاق بوده‌اند.

به گزارش فارس، محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان در خصوص فعالیت مراکز مشاوره و ازدواج تحت نظارت این معاونت اظهار داشت: 200 مرکز مشاوره ازدواج طی سال‌های گذشته فعال‌ شده‌اند و بر اساس آمار باعث کاهش 10 درصدی طلاق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساماندهی امور جوانان افزود: مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج در این مراکز انجام می‌شود و تقریباً در تمام استان‌ها مراکز فعالی وجود دارد.

تندگویان در خصوص اجباری کردن مشاوره‌های پیش از ازدواج و برگزاری دوره‌های مشاوره در دفاتر موجود، گفت: از لحاظ قانونی، اجبار این مسئله توجیهی ندارد، هرچند در برخی از استان‌ها با توافق برخی نهادها با حوزه ثبت ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج اجباری شده است،‌ اما اگر قوانین فرادستی الزام و اجبار این مشاوره‌ها اعلام کند، مراکز ما هم در سراسر کشور آماده ارائه این خدمات است.

وی ادامه داد: ما از اجباری شدن و ارائه خدمات مشاوره ازدواج استقبال می‌کنیم؛ چراکه باعث رونق مرکز مشاوره ما می‌شود اما ابلاغ اجبار آن در حیطه وظایف ما نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به این دلایل قبل از خواب آب ننوشید

آفتاب‌‌نیوز :

اشلی هاینزورس عضو موسسه سلامتی بدکیندوم انگلیس (Kingdom) می‌گوید: اگرچه حفظ آب بدن در طول روز مهم است، نوشیدن بیش از حد آب، به خصوص قبل از خواب، می‌تواند خواب شما را مختل کند و سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف کند.

هاینزورس می‌گوید: آبرسانی در اوایل روز برای اطمینان از اینکه بدن شما زمان کافی برای پردازش مایعات و کاهش احتمال اختلالات در طول شب دارد، بسیار مهم است. وی هشدار داد که نوشیدن آب زیاد قبل از خواب باعث می‌شود کلیه‌های شما ادرار بیشتری تولید کنند که منجر به تعدد سرویس‌رفتن می‌شود.

به گفته این کارشناس تغذیه افراد بهتر است آبرسانی به بدن را از صبح زود شروع کنند و در طول روز به طور ثابت مصرف شود. به این ترتیب، کمتر احساس نیاز به جبران آب بیش از حد خواهید داشت.

او کاهش مصرف مایعات را در ساعات قبل از زمان خواب پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: در دو ساعت منتهی به خواب، مصرف مایعات خود را به تدریج کاهش دهید. این به بدن زمان کافی برای پردازش مایعات می‌دهد و خطر اختلالات را به حداقل می‌رساند. همچنین توصیه می‌شود قبل از خواب از هر نوع الکل یا کافئین از جمله چای، قهوه و برخی نوشیدنی‌های گازدار خودداری کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • داستان غم‌انگیز زنی که تنها همدم می‌خواست اما همسرش به دنبال پولش بود
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • پیش‌بینی کاهش ۷۰ درصدی تولید گندم در استان بوشهر
  • دلیل طلاق این ستاره، هواداران را شوکه کرد
  • به این دلایل قبل از خواب آب ننوشید