Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : تا زمانی پا به اسلام و پیرو خط رهبری هستیم دشمن داریم اما اطاعت و حمایت از رهبر معظم انقلاب تنها چراغ راه نجات کشور از توطئه های دشمنان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره)این شهر افزود : فتنه اخیر به مراتب خطرناک تر از فتنه سال 88 بود چون همه دشمنان داخلی و خارجی وحدت داشتند که خوشبختانه ملت ایران با پشتیبانی مثال زدنی از ولایت و نظام جمهوری اسلامی، این فتنه دشمن را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : مسوولان با اهتمام ویژه در حل مشکلات مردم بهانه را از دست دشمنان و فتنه گران بگیرند.
وی با تاکید بر حل مشکلات مردم از سوی مسوولان گفت : اکنون مسوولان نظام جمهوری اسلامی بیش از بیش تلاش ویژه ای به حل مشکلات مردم داشته باشند و بر دغدغه آنان بکاهند.
امام جمعه سمنان ادامه داد : بعد از این اقدام ستودنی ملت ایران در حادثه اخیر ، حال نوبت مسوولان است تا با حل مشکلات ملت از جمله مهم ترین آن گرانی و بیکاری است پاسخ پشتیبانی آنان را بدهد.
شاهچراغی تصریح کرد : اگر به مشکلات مردم رسیدگی نشود خطر فتنه دوباره دشمن به بهانه مشکلات ملت وجود دارد بنابراین همه باید هوشیار و مراقب توطئه های دشمنان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان به شهادت مدافع حرم علی محمد محمدی که مدتی پیش در دفاع از حرم آل الله شهید و امروز در سمنان تشییع شده است ، اضافه کرد : بهترین جان دادن شهادت در راه خداست، جبهه مقاومت هنوز درگیر است و به کمک غیور مردان نیاز دارد.
6026/7342
*خبرنگار: الناز ملکی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، گفت: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار محمد اشعری در محفل انس نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش و به میزبانی قرارگاه ثامن الائمه علیهم السلام در مرکز آموزش امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه برگزار شد،  29 فروردین را روز حماسه‌سازی ارتشیان در مقابل توطئه‌های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ذخیره الهی و سرمایه الهی برای دفاع از انقلاب اسلامی است؛ نیروی زمینی ارتش دوشادوش دیگر نیروها در تلاش و تکاپو است تا منویات مقام معظم رهبری برآورده شود.

وی افزود: وعده صادقی که مقام معظم رهبری فرمودند با همراهی ارتش وزارت دفاع و دیگر نیروها برآورده شد این یک عنایت الهی است و فروریختن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، خاطرنشان کرد: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و  این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است.

امیرسرتیپ رضا آذریان ،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا نیز اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا در بین شما عزیزان باشیم در این جلسه انس و الفت و همدلی،که این همدلی باعث کوری چشم دشمنان است و قدردانی می‌کنم از یگان‌های امنیتی و انتظامی که تمام تلاش و توان خود را به اجرا درآورده تا مراسم رژه نیروهای مسلح به خوبی و سربلندی انجام شود.

وی ادامه داد: قدرت‌نمایی نیروهای مسلح ادامه دارد و دشمن اگر دست به خطایی بزند با قدرت پاسخ خواهیم داد. امید که خداوند این وحدت را از نیروهای مسلح و سایه مقام معظم رهبری را از ما نگیرد و چشم همه ما را در آینده نزدیک به دیدار ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روشن بگرداند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم