Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@01:07:34 GMT

بارش برف و باران در کشور از روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۵۶۱۵

پول‌نیوز - مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور طی سه روز آینده گفت: از اواسط روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور، در برخی مناطق شمال غرب کشور و به تدریج در استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های البرز بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.
احد وظیفه، درباره آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور طی سه روز آینده گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی روز جمعه و شنبه، در غالب مناطق کشور جو نسبتا آرامی حاکم است از این رو شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی واقع در مرکز کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز با عبور امواج ضعیف تراز میانی جو، در برخی نقاط شمال غربی و دامنه‌های البرز افزایش ابر رخ خواهد داد و روز شنبه نیز در شهرهای غربی و ارتفاعات گیلان بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اواسط روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور ابتدا در برخی مناطق شمال غرب کشور و به تدریج در استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های البرز بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.
وظیفه با بیان اینکه دریای خزر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود، درباره وضعیت آب‌وهوایی تهران در سه روز آینده گفت: امروز جمعه 22 دی ماه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در اواخر وقت همراه با وزش باد خواهد بود. امروز بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 14 و 4 درجه سانتیگراد است.
وی ادامه داد: روز شنبه نیز آسمان تهران صاف همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 13 و 3 درجه سانتیگراد است. همچنین برای روز یکشنبه 24 دی ماه هم پیش بینی می‌شود که آسمان پایتخت صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر باشد. بیشترین دمای هوا در روز یکشنبه 14 درجه و کمترین آن 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد