Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:04:01 GMT

گزارش زنده؛ گسترش ۰- فولاد ۱

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۵۷۵۵

گزارش زنده؛ گسترش ۰- فولاد ۱

بیت‌سعید سومین گل خود در سومین بازی برای فولاد را برابر گسترش فولاد و با ضربه سر به ثمر رساند.

ورزش سه: گسترش فولاد روزهای متفاوتی را نسبت به ابتدای فصل با فیروز کریمی سپری می‌کند و آنها به طرز غیر قابل تصوری توانسته‌اند از 9 بازی اخیرشان 19 امتیاز بگیرند و به رده هشتم جدول برسند اما این تیم امروز که به مصاف فولاد خوزستان رفته کار سختی خواهد داشت چراکه شاگردان سید سیروس پورموسوی در 13 هفته گذشته شکست نخورده‌اند و از سوی دیگر تلاش می‌کنند رتبه دوم جدول را حفظ کنند و با پیروزی در تبریز، فاصله امتیازی‌شان با پرسپولیس را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نوزدهم لیگ برتر؛ ساعت: 14 ؛ تاریخ: 96/10/22
استادیوم: بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر:
داور: محمد ملکی؛ کمک‌ها: یعقوب حجتی، محمد عطایی و سعاد وفاپیشه/ ناظر: مسعود عنایت.

گسترش فولاد تبریز

فرناندو دخسوس
سید احمد موسوی
ادسون هنریکه
عزیز معبودی
مسیح زاهدی
احمدرضا زنده‌روح
میلاد زنیدپور
یوسف سیدی
اسماعیل فرهادی
رضا خالقی‌فر
پیمان بابایی

سرمربی: فیروز کریمی

فولاد خوزستان

حامد لک
ایوب والی
عبدالله کرمی
یوسف وکیا
پیمان شیرزادی
ایمان مبعلی
سینا مریدی
صابر حردانی
علی‌اصغر عاشوری
رحیم زهیوی
حسن بیت‌سعید

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

شرح گل

گسترش فولاد 0 - فولاد خوزستان 1 (دقیقه 22: حسن بیت‌سعید): ارسال دقیق و تماشایی مبعلی از جناح راست میانه زمین با ضربه سر بیت‌سعید تبدیل به گل اول بازی برای فولاد شد.

لحظات حساس

دقیقه 2: شوت روی پا و زیبای رضا خالقی‌فر با واکنش عالی حامد لک به اوت رفت.
دقیقه 4: شوت سرکش زنیدپور از میانه میدان در آستانه ورود به دروازه بود که با عکس‌العمل خوب لک راهی اوت شد.

دقیقه 7: شوت پشت محوطه خالقی‌فر از پشت محوطه جریمه به بابایی برخورد کرد و در اختیار لک قرار گرفت.
دقیقه 8: شوت راه دور خطرناک و محکم زنیدپور با واکنش لک راهی کرنر شد.

دقیقه 21: شوت بابایی از فاصله 25 متری راهی به دروازه فولاد پیدا نکرد.
دقیقه 23: مبعلی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او به راحتی در اختیار دخسوس جای گرفت.

دقیقه 28: ارسال زنیدپور از سمت چپ زمین را دروازه‌بان فولاد قبل از مهاجمان گسترش دور کرد و در ادامه شوت فرهادی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 35: شوت حردانی از داخل محوطه جریمه گسترش راهی اوت شد.
دقیقه 36: عاشوری شانس خود برای گلزنی به گسترش را از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که ضربه او به بیرون رفت.

در حاشیه

* هیچ یک از دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.
* آندرانیک تیموریان سرشناس‌ترین بازیکن نیمکت‌نشین گسترش فولاد است و مجتبی حق‌دوست و فرشاد سالاروند، دو خرید نیم‌فصل فولاد هم جزو نفرات ذخیره این تیم قرار گرفته‌اند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون است. سیتیزن‌ها در همان نیمه اول با پیروزی ۳-۰ سه امتیاز بازی را تا حد زیادی قطعی کردند.

نیمه درخشان ستاره نروژی از همان دقایق ابتدایی آغاز شد. پس از اینکه یوشکو گواردیول با پاس فوق‌العاده از برناردو سیلوا، در محوطه جریمه قصد شوت‌زنی داشت، آیت نوری مانع او شد اما داور این تلاش او را خطا تشخیص داد و برای سیتی پنالتی اعلام کرد. بهترین فرد برای زدن ضربه پنالتی ارلینگ هالند بود. او پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان و زدن ضربه‌اش به سمت چپ بازی را ۱-۰ کرد.

برتری یک‌گله سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ یکی از بهترین گل‌های این هفته به ثمر رسید. پس از یک توپ‌ربایی کوین دی‌بروینه توپ را به رودری در سمت راست محوطه جریمه سپرد و او آن را به روی دروازه ارسال کرد. اینجا بود که هالند با یک پرواز بلند و تماشایی بالاتر از مدافعان ولوز توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و بازی ۲-۰ شد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول هم نلسون سمدو با خطا بر روی هالند در محوطه جریمه، مرتکب پنالتی شد. باز هم نوبت به ستاره ۲۳ ساله نروژی رسید که یک بار دیگر توپ را در درون دروازه سیتی قرار دهد. او باز هم با اعتمادبه‌نفس پشت توپ ایستاد و این بار هم ضربه‌اش را به سمت چپ زد. دروازه‌بان جهت شوت او را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه نشد تا هت‌تریک هالند در دقیقه ۳+۴۵ تکمیل شود.

در ابتدای نیمه دوم ولورهمپتون یکی از گل‌ها را جبران کرد اما هالند تصمیمی برای متوقف شدن نداشت. ثانیه‌هایی بعد از گل ولوز، فیل فودن با پاسی بلند از زمین خودی، هالند را صاحب توپ کرد، او با یک استپ فوق‌العاده و زیبا به محوطه جریمه رسید و با شوتی از سمت راست به جهت مخالف، گل چهارم را به ثمر رساند.

این بیست و پنجمین گل این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود. او حالا پنج گل با نفر دوم لیست بهترین گلزنان فاصله دارد و به نوعی با این پوکر علاوه‌بر نزدیک کردن سیتی به قهرمانی، خودش را به عنوان آقای گلی این فصل هم نزدیک کرد‌.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ