Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مردم ایران با حضور به موقع در صحنه پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام دادند.

به گزارش ایرنا ، آیت اله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود:در این روزها فتنه گران خواب های آشفته دیده بودند و به رهبری دیوانه بزرگ عالم یعنی ترامپ و با همکاری انگلیسی ها و صهیونیست ها و با بودجه صعودی های منافق یکبار دیگر به میدان آمدند ولی مثل جنگ تحمیلی با شکست روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شکست خفت فار مثلث استکبار جهانی، صعودی های تکفیری وهابی و منافقین یاد کرد و گفت : درپی حضور آحاد ملت ولایی ایران در صحنه؛ خاطرات شکست های دشمنان برایشان زنده شد و برای مدت طولانی سرشان به سنگ خورد.
وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قدردانی از بصیرت و بینایی و حضور گسترده آحاد مردم، اظهار کرد: خون به ناحق ریختن، توهین به مقدسات دینی ، به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران از جمله جنایت های اخیر فتنه گران بود که ملت با غیرت ایران با حضور گسترده خود، نگذاشتند روند شیطانی و صهیونیستی ادامه پیدا کند.
وی افزود: دشمن در حال حاضر در صدد سوء استفاده از خواسته های مردم است و در این راه سرمایه گذاری می کند، اماما نباید بگذاریم ترفند دشمن به نتیجه برسد بلکه با باید با ایجاد اشتغال؛ وابستگی خود را به اجانب برطرف کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و اشتغال با توجه به ظرفیت های موجود نیازمند مدیریت با تدبیر و دلسوزانه است.
وی گفت: استان قزوین از جمله استان هایی با ظرفیت بالای دانشگاهی ، کشاورزی و صنعتی است که باید با استفاده از این پتانسیل ها بسترکار و فعالیت را برای جوانان فراهم کرد.
وی اظهار کرد: خواسته مردم ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی است و مدیران و مسئولان باید با مدیریت صحیح پاسخگوی نیازهای مردم باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه تعداد اندکی مفسد زمین خوار و کارخانه خواردر راس مدیریت هستند که نالایق بوده و موجب بیکاری تعداد زیادی از کارگران شده اند که باید از جغرافیایی مدیریتی جامعه حذف شوند تا گردونه مدیریت با نشاط و شادابی بیشتر فعال شود.
خطیب جمعه قزوین در بخش دیگری دیگری از خطبه ها اظهار کرد: در سال جاری میزان بارندگی در این استان 57 درصد کاهش یافته و لازم است تا با مدیریت صحیح منابع آب در بخش کشاورزی دشت قزوین را به خطر ریزگردها مواجه نکنیم .
آیت اله عابدینی به میزات فرونشست دشت قزوین و کم شدن آب سفره های زیر زمینی اشاره کرد و گفت : فرونشست زمین در این استان از جمله مشکلاتی است که در آینده استان و به تبع آنها استان های همجوار را را با خطر وجود ریزگردها درگیر خواهد کرد.
وی، سالروز فرار فرار شاه معدوم در سال 57 را یادآور شد و گفت : بعد از سالیان سال شیرینی این گریز شاه از کشور هنور به دهان ملت ایران است وخیانت هایش فراموش نخواهد شد.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت فدائیان اسلام شهید نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر گفت: نوع زندگی این عالمان بزرگ باید سرمشق خوبی برای ما در عصر حاضر باشد.
وی خواستار دعا جهت شفای رهبر مقاومت مسلمانان قاره آفریقا (شیخ ابراهیم) از سوی ملت مسلمان شد که حاکیمت شیطانی از درمان این عالم گرانقدر ممانعت می کند.
7390**6012 خبرنگار : گیتی سیمیاری ** انتشار دهنده :علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند