Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: دشمن با مشاهده هوشیاری و شجاعت مردم در فتنه اخیر، تلاش دارد تا نوک پیکان حملاتش به سمت ولایت فقیه باشد تا از این طریق به نظام ضربه وارد کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دشمن هر بار که تلاشش در برابر ایران با شکست روبه رو شده، نوک پیکان حمله را به سمت رهبری نشانه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بنگاه های خبرپراکنی خارجی فیلمی پخش کردند تا در آن رهبری را مورد هدف قرار دهند افزود: دشمن تلاش دارد تا نوک حمله ها به رهبری باشد.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی گفت: همبستگی وهم افزایی مردم ایران دلیل مهم پیروزی ملت در تمام عرصه ها است.
وی با اشاره به تلاش های دشمن در فتنه های اخیر اظهار کرد: دشمن مثلثی تشکیل داده که آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع این مثلث شوم هستند.
خطیب جمعه بجنورد گفت: این مثلث در کمین است تا راه نفوذی به ایران پیدا کند و برای نظام مشکل ایجاد کنند.
امام جمعه موقت بجنورد افزود: در کشور مشکلاتی وجود دارد و مسئولان باید دست به دست دهند تا مشکلات مردم را برطرف کنند و زمینه های نارضایتی فراهم نشود.
وی افزود: مردم در سایه ایمان به خدا تاکنون در تمام صحنه ها حضور داشتند و پشتیبان نظام بوده اند.
وی تاکید کرد: مردم ایران هوشیار باشند و اجازه ندهند زخم هایی در کشور ایجاد شود که دشمنان همچون مگس در اطراف آن جمع شوند.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به اینکه مردم ایران در فتنه اخیر پیروز بودند گفت: اسلام ناب محمدی نعمتی است که به ملت ایران رسیده و همین اسلام سبب پیروزی ایران است.
وی تصریح کرد: ایمان راسخ به خدای متعال عامل اصلی پیروزی مردم ایران است و در گذشته نیز همین عامل ملت ایران را دربرابر رژیم شاه به پیروزی رساند.
امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: پیروی از رهبری و پایبندی به ولایت فقیه از دیگر عوامل پیروزی ایران بوده است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشار: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست پیکان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند.  

دو تیم در حالی روبروی هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی در فولاد در اولین دیدار نیمه نهایی به پیروزی رسیده بودند.  

این دیدار با برتری سه بر دو (۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و۱۵ بر ۹) فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و این تیم با دو پیروزی در نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر صعود کرد.

پیکان در حالی شکست خورد که دو ست اول را برنده شده بود و در ست سوم‌ هم شانس پیروزی داشت اما در امتیازات پایانی ست سوم شکست خورد تا کار به ست‌های بعد کشیده شود.  

 شاگردان پیمان اکبری در پیکان امشب در ست اول تیم برتر میدان بودند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند. آنها در ست دوم هم ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا یک قدم به پیروزی در این بازی نزدیک‌تر شوند.

پیکان در ست سوم هم تیم برتر میدان بود اما فولاد بازی را به تساوی کشاند. بازی در امتیازات پایانی نزدیک بود و فولاد توانست ۲۷ بر ۲۵ برنده این ست باشد. شاگردان بهروز عطایی از ابتدای ست چهارم نبض بازی را در دست گرفتند و پیش افتادند در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند و کار را به ست پنجم کشاند. فولاد ست پنجم را هم ۱۵ بر ۹ پیروز شد و به فینال رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد