Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: مطالبات به حق مردم ارتباطی با آتش زدن پرچم ایران و توهین به مقدسات اسلام ندارد و مسئولان نیز باید به درستی گلایه های مردم را شنیده و مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: در جریان اعتراضات مردم به برخی از مشکلات اقتصادی، عده ای موج سوار سعی در بر هم زدن نظم عمومی و آسیب رساندن به کشور داشتند در صورتی که مردم به هیچ عنوان مرتکب جنایت نشده و اموال عمومی را تخریب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: زمانی که مردم متوجه فتنه دشمن شدند، حتی منتقدان نیز صفوف خود را از جنایتکاران جدا ساخته و به دفاع از ارزش های اسلامی پرداختند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مسئولان باید مطالبات مردم را دنبال کرده و در صدد رفع آن برآیند چرا که با شعار و سخنرانی مشکلات برطرف نمی شود.
وی با بیان این که مردم همواره در دفاع از ارزش های اسلامی با هیچ گروه سیاسی عهد اخوت نبسته اند اظهار کرد: مردم از پرونده های اختلاس، حقوق های نجومی، نفوذی های انگلیس و آمریکا در برخی از دستگاه ها، معطل ماندن برخی از پرونده ها در پیچ و خم های اداری و منفعت طلبی تعدادی از نمایندگان مجلس گله دارند و از زد و بندهای اداری و جناح بازی در برخی از ادارت گلایه دارند.
محمودی تأکید کرد: ملت ما با هیچ کس از هیچ خط و جریان سیاسی عهده اخوت بسته و تعارف ندارد، تمام قوای سه گانه کشور باید به افکار عمومی پاسخ روشن و عملی داده و مشکلات را با همدلی و اتحاد برطرف کنند.
وی گفت: روشنگری، بصیرت افزایی و معرفی چهره کریه دشمن، از وظایف مهم خانواده ها و دستگاه های مرتبط با جوانان و فرهنگ سازی است.
امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فیلتر پیام رسان تلگرام گفت: رفع فیلتر تلگرام بدون اشراف و نظارت خیانت به دین و دنیای مردم است
وی بیان کرد: عده ای به جای غصه خوردن برای جنایت دشمن و ظلم در حق مردم، برای بسته شدن تلگرام عزا گرفته اند در صورتی که سازمان جاسوسی سیا بر تلگرام اشراف دارد و اطلاعات آن به سیا فروخته می شود.
محمودی تصریح کرد: تلگرام یک شبکه اطلاع رسانی وابسته به کانون های ثروت و قدرت جهان است و باید شرایط را برای فعالیت شبکه های اطلاع رسانی داخلی فراهم کرد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟