Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@07:35:43 GMT

همه راه ها در خاورمیانه به یزد ختم می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۶۳۷۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، عضو ارشد سفارت اتریش در اشکذر در حالی که شمشمین سفر خود به یزد را تجربه می کند، می گوید: در زبان آلمانی ضرب المثلی وجود دارد که می گویند همه راه ها به رم ختم می شود که من می گویم «در خاور میانه همه راه ها به یزد ختم می شود».
خانم “ایوا مارتون” یکی از کارکنان سفارت اتریش در سفر کاری خود که به یزد داشت برای مشاهده جاذبه های گردشگری شهرستان اشکذر به این شهرستان آمده بود در مصاحبه با خبرنگاربسیج اشکذر ، به بازگو کردن تجربه ی خود در پایان سفر پرداخت و افزود: من ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده بودم تا هرچه بیشتر با این کشور آشنا شوم ولی اطرافیان از این انتخاب من متعجب شدن و من را مورد سرزنش قرار می دادند من از سفر به این کشور هیجان زده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم “ایوا مارتون” در پاسخ به این سوال که ایرانی ها چگونه مردمی هستند گفت: اولین تماسی که با ایرانی ها داشتم زمانی بود که در دبیرستان اتریش مشغول تحصیل بودم که یک ایرانی هم کلاس من بود و این تماسی که یا ایشان داشتم موجب شد کم کم با فرهنگ ایرانی ها آشنا شدم و علاقه مند شوم تا به ایران سفر کنم اما باید بگویم در این سفر از خونگرمی و استقبال مردم ایران شگفت زده شدم.
وی استان یزد را شهری کم نظیر توصیف کرد و افزود:مرداد سال ۹۳ اولین باری بود که ایران را مقصد گردشگری خود قرار دادم و پس از گذر از شهر های کاشان و اصفهان وارد شهر یزد شدم، در گام اول معماری استان یزد من و همراهی های من را شیفته خود کرده بود که این موضوع باعث شد خاطرات خوبی از این شهر کهن داشته باشیم.
این گردشگر اتریشی که ششمین سفر خود را به استان یزد تجربه می کند این استان را مکانی بی نظیر و دیدنی برای گردشگری دانست و ادامه داد: در زبان آلمانی ضرب المثلی وجود دارد که میگویند همه راه ها به رم ختم میشود که من می گویم در خاور میانه همه راه ها به یزد ختم میشود.
ازاشکذرخبر

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز