Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان  گفت: صادرات محصولات این کارخانه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با افزایش دو برابری به 805 هزار تن رسیده است.

اردشیر افضلی با اشاره به صادرات محصولات این کارخانه به کشورهای حوزه خلیج فارس   و اروپا افزود:برای توسعه سبد محصولات کارخانه ذوب آهن ،پروفیل های ناودانی بال شیب دار سایز 20،کلاف های صادراتی با مارک فولادسری ( اس آ  ای) ،گرد فولادی سایز250 میلیمتر و بیم بلانک در این کارخانه تولید و روانه بازارهای داخلی و صادراتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  افزایش شش درصدی تولید محصولات نهایی این کارخانه در 9 ماهه سال جاری افزود: تلاش گران این شرکت از ابتدای امسال تا کنون  889 هزارو 491 تن کک ومواد شیمیایی  ، دو  میلیون و 289 هزار و 964 تن آگلومره و یک میلیون و 753 هزار و 412 تن چدن مذاب  واحدهای كوره بلند  تولید کرده اند.

افضلی با اشاره به کاهش 80 درصدی ضایعات کارخانه ذوب آهن هم گفت:  این میزان صرفه جویی بیش از600 میلیارد ریال برای ذوب آهن سودآوری بهمراه داشته است.

پارسال در شرکت ذوب آهن اصفهان مادر صنعت ایران سه میلیون و 600 هزار تن محصول تولید و روانه بازار مصرف شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق

حبیب قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای سال ۱۴۰۳ اظهار د اشت: در حوزه افزایش ظرفیت تولید پراکنده برای سال ۱۴۰۳ به میزان ۳۱۳ مگاوات پروژه در برق منطقه‌ای تهران تعریف شده که معادل ۳ برابر ظرفیت در نظر گرفته شده برای سایر شرکت‌های برق منطقه‌ای است.

وی با تاکید بر اهمیت حرکت به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر اضافه کرد: در حوزه تولید پراکنده شرکت برق منطقه‌ای تهران اولین برق منطقه‌ای کشور است که موفق به اخذ مجوز فروش گواهی ظرفیت به میزان ۸۱ مگاوات در بورس انرژی شده است که منجر به تأمین مالی نزدیک به ۸,۰۰۰ میلیارد ریال در این بخش برای سال آتی خواهد شد.

قراگوزلو گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ضمن کسب موفقیت جدید در جلب مشارکت بخش خصوصی، امکان تأمین بخشی از انرژی مصرفی شبکه و تقویت شبکه جهت گذر از پیک بار تابستان محقق خواهد شد و از مزایای افزایش راندمان تبدیل انرژی، تعویق هزینه‌های توسعه شبکه، پیک سایی و کاهش تلفات برق، بهبود سطح ولتاژ و کاهش هزینه‌های انتقال نیرو بهره مند خواهیم شد.

وی تأثیر اجرای این پروژه‌ها را برای مردم با اهمیت دانست و گفت: نصب و راه اندازی این مولدها، موجب تأمین برق پایدار، کاهش مدیریت مصرف‌های احتمالی، افزایش راندمان تبدیل انرژی و حفظ بهتر ذخایر و کاهش آلودگی زیست محیطی می‌شود.

کد خبر 6058233 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵ درصدی صادرات محصولات شیلاتی
  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • صادرات محصولات کشاورزی از مازندران رشد ۱۰ برابری داشته است
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند