Web Analytics Made Easy - Statcounter

تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دست کم 27 نظامی سعودی و مزدوران خارجی تحت امر ریاض را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد رژیم متجاوز عربستان سعودی اعتراف کرد دست کم چهار نظامی این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق مرزی عربستان و یمن کشته و دو نظامی دیگر زخمی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع نظامی تاکید کرد یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع و محل تجمع نظامیان سعودی در مناطق المعنق ، قوی و حامضه در نجران را هدف قرار دادند. این منبع همچنین افزود یک نظامی سعودی به ضرب گلوله یکی از تک تیراندازهای انصار الله در غرب مجازه در منطقه عسیر کشته شد.

بر اساس این گزارش، یگان های ارتش و کمیته های مردمی با حمله به مواضع مزدوران خارجی تحت امر عربستان سعودی در منطقه الزهاری در حومه شهر المخا در استان تعز، ده‌ها تن از آنان را کشته یا زخمی کردند و دو مزدور را به اسارت گرفتند.

یکی از مزدوران نیز به ضرب گلوله یکی از تک تیرانداز های کمیته های مردمی یمن در منطقه الصرمین به هلاکت رسید . دست کم 10 تن از مزدوران خارجی نیز در مناطق مختلف شهر صرواح در استان مارب در حمله تک تیراندازی های ارتش و انصار الله یمن کشته شدند. هفت مزدور خارجی دیگر نیز به دست تک تیرانداز های ارتش و جنبش انصار الله یمن در شمال صحرای میدی و منطقه نهم به هلاکت رسیدند. شش مزدور متجاوز خارجی در شهرهای المصلوب و المتون در استان الجوف و دو تن دیگر در منطقه مکیراس در استان البیضا به دست تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد