Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم پرسپولیس درحالی که قصد عزیمت به مشهد برای بازی با سیاه جامگان را داشتند در مسیر خود با یک خواننده پرسپولیسی برخورد داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمانی که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند تا راهی مشهد شوند با حامد همایون خواننده جوان کشورمان روبه‌رو شده و با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد همایون بعد از برخورد با چند بازیکن پرسپولیس با مربیان این تیم هم عکس یادگاری گرفت.

این خواننده برای انجام کنسرت همراه با گروهش راهی جزیره کیش شد.

حامد همایون یکی از طرفداران سرسخت پرسپولیـس است و معمولا برای اجرای برخی از کارهای خود از بازیکنان تیم محبوبش دعوت می کند.

این خواننده محبوب پس از دیدار با پرسپولیسی ها ، در اینستاگرام خود عکسی را برانکو منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!

دو بازیکن مطرح و فراموش‌نشدنی پرسپولیس با حضور در استودیو به ضبط آهنگ اختصاصی این باشگاه کمک کردند.

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

خبرورزشی هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند،  نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

 

منبع:‌خبر ورزشی

tags # علی دایی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی