Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامجد افصحی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم بین مراکز، موسسات قرآنی و کانون های مساجد استان اعلام شد.
وی افزود: شرایط لازم برای هر چه بهتر برگزاری شدن این آزمون در زمان مقرر پیش بینی تا در صورت نیاز تصمیم های لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به زمان برگزاری این آزمون قرآنی اشاره و عنوان کرد: آزمون‌های کتبی تمامی رشته‌ها پنج‌شنبه ١٠اسفند ماه، آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن ١٢ اسفند، آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شنبه ١٢ لغایت ١٧ اسفند ماه ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی، آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان شنبه ١٢ لغایت ١٧ اسفند ماه ویژه رشته حفظ کل قرآن تعیین شده است.
وی، تقویت انسجام برنامه ها و فعالیت های سازمان ها و نهاد های قرآنی، سنجش ارزیابی کمی کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، استاندارد سازی و جهت دهی آموزش های قرآن عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گر و ه سنی نوجوانان جوانان و به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات جامعه قرآنی کشور در رشته های مختلف آموزش قرآن وعترت را از جمله اهداف این آزمون برشمرد.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان کردستان نیز، به مشارکت بقاع متبرکه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به تجمیع آزمون حفظ قرآن وزارت ارشاد و سازمان اوقاف و امورخیریه، علاوه بر مؤسسات قرآنی، بقاع متبرکه نیز فعالیت سازنده‌ای در جذب متقاضیان این آزمون دارند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد

تغییرات اساسی برای شغل‌های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌ها و تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر اعلام شد.

به گزارش ایسنا، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrt.ir با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغلهای مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاههای مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محلهای انتخابی توسط داوطلبین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید گردیده است.

بنابراین ان دسته از متقاضیاتی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتا قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و ان دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محلهای خود را دارند می بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمانهای تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ ۱۷ خراداد ماه ۱۴۰۳ موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد. 

تاکید می گردد متقاضیان مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز ویرایش شغلهای انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است