Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - امام جمعه عجب شیر گفت: رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم انقلابی و حضور به موقع آنان در صحنه، منجر به خنثی شدن فتنه اخیر استکبار شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه عجب شیر اظهار کرد: باید از قیام جانانه امت حزب ‌الله در سرکوب ناآرامی ها و زدن تودهنی به دهان استکبار قدردانی کرد زیرا مردم با حضور حماسی خود بار دیگر دفاع از ارزش ‌های نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم، افزود: رهبر معظم در این دیدار بیان کردند که باید بیش از هزار مرتبه از مردم قدردانی کرد، انقلاب هر جا نیاز به مردم داشته، مردم حضور پیدا کردند و برای انقلاب کم نگذاشتند.
امام جمعه عجب شیر اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی و تظاهرات و اعلام پشتیبانی مجدد از نظام و رهبری سنگ تمام گذاشتند و حالا نوبت مسئولان است که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در اولویت اقدام خود قرار دهند.
حجت الاسلام شربیانی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد دو قرارگاه، برای سرنگونی نظام از آشوبگران حمایت کردند و میلیارد ها دلار هزینه کردند اما از مردم همیشه در صحنه ایران غافل ماندند.
وی افزود: باور آنان این بود که فتنه هایشان پیروز خواهد شد امام با شکست خوردن این فتنه ها که دسیسه آمریکا و اسرائیل، آل سعود و ضد انقلاب ها بود بار دیگر تیرشان به سنگ خورد.
وی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دولت و مسئولان و دستندکاران نظام نباید زمینه را برای دشمن ایجاد کنند که دشمن از این فرصت ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند گفت: دشمنان، ملت مردم ایران اسلامی را نشناخته اند و با توهین به مقدسات به زعم خودشان در صدد ایجاد تفرقه بین مردم و نظام بودند که با هوشیاری مردم خنثی شد.
امام جمعه عجب شیر گفت: آشوبگران با هدایت دشمن به دفاتر ائمه جمعه در برخی از شهرها حمله بردند که این امر نشان می‌دهد دشمن از جایی که ضربه خورده عصبانی است.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اینکه امروز ولایت ‌فقیه به خاری در چشم دشمنان نظام تبدیل شده، ادامه داد: ملت ایران، مسئولان، مدیران باید همچون گذشته پشتیبان ولایت ‌فقیه بوده و در این مسیر حرکت کنند و حفظ وحدت را سرلوحه فعالیت ‌های خود قرار دهند.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت به مناسبت هفته بسیج سازندگی طی پیامی این هفته را به جهادگران بسیجی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزاری را و توان خدمتگزاری را که خدای متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه معنوی را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار مؤثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که باایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است، بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به‌زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایت‌مدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگ‌تر و پرافتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6097686

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود