Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین ورزش یار در راستای برطرف کردن کاستی ها و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و باید بیشتر مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا خادم روز جمعه در آئین قدردانی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی شهرستان آران و بیدگل گفت: تلاش والای نیکوکاران در حوزه ورزش ستودنی است و به ویژه خیرین ورزش یار شهرستان آران و بیدگل کمک های شایانی به توسعه ورزش کشور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید خیرین برای اجرای طرح های حوزه ورزش و جوانان پیشگام شده و مسئولان قدر این فرصت را بدانند زیرا قدردانی از خیرین می تواند منجر به ترغیب سایر نیکوکاران جامعه برای ورود به حوزه ورزش و جوانان کشور شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل هم بیان کرد: سرانه ورزشی در شهرستان حدود 58 سانتی متر مربع است که 38 سانتی متر آن متعلق به اداره ورزش و جوانان است.
علیرضا عابدی با اشاره به نقش پررنگ خیرین در توسعه ورزش در شهرستان آران و بیدگل گفت: بیشتر فضاهای ورزشی احداث شده در این شهرستان توسط خیرین ایجاد شده و جمع کمک های خیرین نزدیک به 120 میلیارد ریال بوده است.
او اضافه کرد: زمین چمن شهید کوچکی سفید شهر، زمین چمن مصنوعی نوش آباد، تکمیل استادیوم ورزشی خوروش، سالن شهید اسماعیلیان، سالن شهید جندقیان، سالن ورزش های رزمی، سالن کشتی، زورخانه پهلوان کربلا و زورخانه تختی از جمله پروژه هایی هستند که با کمک خیرین ساخته شده و یا در حال ساخت است.
آئین قدردانی از قهرمانان، مدال آوران و حامیان ورزش شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در باشگاه ورزش باستانی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و کتابی با عنوان قهرمانان ورزشی آران و بیدگل نیز در حاشیه برگزاری این آئین رونمایی شد.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟