Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:10:21 GMT

فلاحت زاده: رفته رفته به آمادگی 100 درصد می رسیم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۶۹۸۲

فلاحت زاده: رفته رفته به آمادگی 100 درصد می رسیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: رفته رفته به آمادگی 100 درصد می رسیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: قولی که قبلا داده بودیم، این بود که تا بازی با پرسپولیس، نهایت آمادگی خود را به نمایش می گذاریم و به این روز نزدیک می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فولاد تیم خوبی است و مربی خوبی نیز دارد، تیم های خوزستانی، تیم های تکنیکی هستند و ترکیب هجومی در زمین می چینند. ما در مقابل تیم هایی که فوتبال هجومی بازی می کنند، خوب کار می کنیم و در مقابل تیم هایی که بسته کار می کنند، کار کردن سخت است.
فلاحت زاده خاطرنشان کرد: فردا باید از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم و از هوادارانمان می خواهم که حمایت خوبی از ما داشته باشند، هواداران عصای دست تیم ها هستند و ما هم توقع داریم مردم خونگرم تبریز از تیم ما حمایت کنند.
مربی گسترش فولاد گفت: خوشبختانه آندرانیک تیموریان به بازی ها برگشته، اما سامان نریمان جهان و ملکی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.
وی افزود: همه بازی ها برای ما حساس هستند و اگر مقابل ذوب آهن پیروز می شدیم، شرایط ما در جدول بسیار بهتر از این می شد. ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و به همین دلیل از هواداران می خواهم که به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند. تیم ما در خارج از خانه مظلوم واقع می شود و امیدوارم این مشکل نیز حل شود.
فلاحت زاده در خصوص عملکرد خوب تیمش در بازی های خارج از خانه گفت: تماشاگران حریف، گاهی می توانند تاثیر مثبتی در عملکرد تیم ما داشته باشند و بازیکنان ما مقابل تماشاگران حریف، انگیزه مضاعفی دارند. به عنوان مثال، اگر بازی ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر برگزار نمی شد، می توانستیم مقابل این تیم امتیاز از دست ندهیم.
وی تاکید کرد: کمتر کسی است که با هزینه های شخصی، مجموعه ای به این خوبی را بسازد و از آقای زنوزی تشکر می کنم که این باشگاه را به خوبی اداره می کند و از مردم نیز توقع دارم که از این تیم حمایت کنند.
مربی گسترش فولاد بیان کرد: صحبت هایی با یکی دو بازیکن انجام داده ایم و به دنبال این هستیم که تا پایان مهلت نقل و انتقالات، بازیکنان مد نظرمان را به خدمت بگیریم.
وی در خصوص روند رو به رشد گسترش فولاد پس از حضور فیروز کریمی در این تیم گفت: آقای کریمی یک روانشناس است و در این مدت، روی مسائل روانی تیم کار زیادی کرده ایم تا گسترش فولاد وضعیت خوبی داشته باشد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!