Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه مانع رشد استان می‌شود تک محوری و تک روی‌ها بوده که باید در یک مسیر حرکت کرد تا شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش استان باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به تدوین برنامه توسعه استان، اظهار کرد: باید برای توسعه و رشد استان تلاش بسیار  کرد، ارائه چنین برنامه‌ای لازمه استان بوده و موقعی می‌توان استان رابه جایگاه اصلی رساند که همه با هم به یک نگاه واحد رسید و برنامه منظم و مدونی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرکرد گفت: چنین حرکتی لازمه توسعه استان است که در این میان باید نگاه‌ها یکی شود و همدل و همراه با یکدیگر حرکت کرد و با هم افزایی یکدیگر را یاری داده و از تمامی اختلافات قومی، سیاسی و سلیقه‌ای کناره‌گیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: عذاب و مهربانی خدا در این دنیا به جا بوده، برنامه خدا دارای حساب و کتاب است و علت به وجود آمدن قیامت برای این است که افراد با اعمال بد و نیک از یکدیگر جدا شوند. خداوند نسبت به نماز جمعه دو تعبیر از جمله سعی و شتاب و زمین گذاشتن تمام امور و شتافتن به سوی نماز جمعه را دارد.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نماز جمعه بعد ایمانی و عبادی و بعد سیاسی دارد، افزود: بعد عبادی آن وظیفه تمامی مومنان بوده و بعد سیاسی مربوط به حکومت‌ها و متولیان امر است که باید مسئولان و متولیان امر در این جهت تکلیف مضاعف خود را انجام دهند و حضور خود را تقویت کنند. مسئولان و متولیان نظام جمهوری اسلامی باید نماز جمعه را به عنوان یک وظیفه سیاسی، عبادی و حکومتی خود تلقی کنند.


وی با اشاره به 22 دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب، تصریح کرد: این شورا به فرمان امام راحل در سال 57 قبل از تشکیل نظام شکل گرفت و نقش عمده‌ای را در نظام ایفا کرد.


امام جمعه شهرکرد  به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور اشاره کرد و گفت: حضور گرم مردم در صحنه و لبیک گویی به امام راحل موجب ناامیدی شاه  از ماندن در کشور شد.


وی تأکید کرد: تفاوت فاحشی میان حاکمان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب وجود دارد و آن این است که حاکمان قبل از انقلاب انسان های دنیا مدار و فاسد بودند و حاکمان بعد از انقلاب انسان‌های دین مدار و تلاشگر در جهت تقویت ارتباط با خدا هستند. حاکمیتی که در رأس آن انسان های فاسد باشد دین خدا در آن حاکمیت محو بوده و مورد توجه قرار نمی‌گیرد ولی در حاکمیت دین مدار، دین خدا همیشه زنده است.


وی با اشاره به اینکه فلسفه اصلی نظام جمهوری اسلامی این است که دین در مقام بشریت قرار بگیرد، افزود: خدا انسان را نیافریده تا در سایه انسان محوری به مقصد برسد بلکه انسان در سایه دین محوری به مقصد خواهد رسید و کسانی که در به وجود آمدن انقلاب نقش داشتند در حیات بخشیدن به دین خدا نیز نقش آفرینی کردند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیانات رهبر و تشکر از مردم در اعتراض به فتنه‌های امسال، خاطرنشان کرد: تمامی افراد باید به گونه‌ای عمل کنند که امام امت از آنان راضی بوده و باید این راه و نگاه به تدابیر رهبر ادامه یابد زیرا درک متقابل به یکدیگر رمز بسیار بزرگی است که قطعاً باید تداوم داشته باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت