Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تاکید کرد اوج کار این تیم در بازی مقابل پرسپولیس خواهد بود.

طرفداری- فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار کرد:

یک نکته منفی در بازی بود که یکی از تماشاگران ما صحبتی کرد که ما جهانبخش را وارد میدان کنیم و هرکس باید در حیطه وظایف خود عمل کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود:

فولاد، تیم خوبی است و مربی با دانش و فهیمی دارد و بازیکنان خوبی نیز در اختیار این تیم است و اگر ما همین روند را ادامه دهیم، به امید خدا تا بازی با پرسپولیس، به اوج خود خواهیم رسید و خودمان را در آن بازی نشان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحت زاده خاطرنشان کرد:

در نیمه اول، عکس العمل های خوبی از حامد لک شاهد بودیم و در نیمه دوم نیز تلاش کردیم که اشتباه بازی مقابل ذوب آهن را تکرار نکنیم و مثل آن بازی، گل نخوریم.

وی تاکید کرد:

نفراتی که در تیم ما حضور دارند، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند.

وی با تمجید از عملکرد داور بازی، بیان کرد:

داور مسابقه، شجاع و جسور بود و در تمامی صحنه ها حضور داشت، البته در چند صحنه روی آفسایدگیری عجله کرد، اما در کل، با وجود جوانی اش، خیلی خوب عمل کرد و از کمیته داوران به خاطر تربیت چنین داوران جسور، تشکر می کنم.

مربی گسترش فولاد گفت:

آندارنیک تیموریان آسیب دیده بود و به همین دلیل او را در نیمه دوم وارد زمین کردیم و این بازیکن، نمایش خیلی خوبی داشت و خوشحالم که وی بعد از مصدومیت، عصای دست ما شده است.

وی اظهار کرد:

با دست پر به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم، با انگیزه زیادی با پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا از آبروی فوتبال آذربایجان دفاع کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها، گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین می رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.   او در پاسخ به این سوال که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ افزود: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است، اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.    شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام نشست های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست، اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم، اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.    وی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان، بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است، اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند