Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:18:03 GMT

فقط مسی بیش از 100 میلیون یورو می ارزد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۷۲۳۳

فقط مسی بیش از 100 میلیون یورو می ارزد

رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که لیونل مسی، ستاره بارسا، تنها بازیکن دنیاست که ارزش انتقالی بیش از 100 میلیون یورو را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته نیمار با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسا راهی پاری سن ژرمن شد و در این ژانویه هم فیلیپ کوتینیو با انتقالی 160 میلیون یورویی از لیورپول به بارسا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، عثمان دمبله و پل پوگبا نیز در همین یکی دو فصل اخیر با بیش از 100 میلیون یورو جابجا شدند. اما فولر، که در سال 1990 با آلمان قهرمان جام جهانی شد، اعتقاد دارد که این مبالغ بیش از اندازه هستند.

 

 

 

 

او به زود دویچه سایتونگ گفت:" به نظر من، تنها یک بازیکن بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد و البته آن بازیکن لیونل مسی است. اما من با اینکه غافلگیر شوم، بزرگ شدم."

 

فولر در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی بایرلورکوزن فعالیت می کند، در مورد علاقه مندی چلسی به لئون بیلی، مهاجم 20 ساله تیمش، گفت:" بایرن مونیخ تنها باشگاهی است که می تواند به این پیشنهادها پاسخ منفی بدهد. اگر بازیکنی توجه باشگاه های بزرگ را جلب کند، ما و سایر باشگاه های بوندس لیگا باید تسلیم شویم."

رودی فولر (مدیر ورزشی) بارسلونا لیونل مسی بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 744665

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم